Zaloguj się

Menu

Kursy internetowe

Forum Forum Akademii Ortograffiti

Zostań autorem kursów on-line! Od nauczyciela do trenera kursów internetowych Operonu

Forum dotyczy kursu Nie tylko do szuflady – podziel się swoją pasją i zostań autorem kursów internetowych Operonu. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku  Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.

Liczba forów: 2 68 postów

Myślenie – kompetencja nr 1 XXI wieku. Czym są narzędzia TOC?

Forum dotyczy kursu Myślenie – kompetencja nr 1 XXI wieku. Czym są narzędzia TOC? (DRUGA EDYCJA). Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku  Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.

Liczba forów: 1 20 postów

Refleksyjny praktyk, czyli jak efektywnie uczyć wiedzy o społeczeństwie w szkole podstawowej

Forum dotyczy kursu Refleksyjny praktyk, czyli jak efektywnie uczyć wiedzy o społeczeństwie w szkole podstawowej. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku  Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.

Liczba forów: 1 21 postów

Zostań autorem

Wątek umożliwiający współuczestnictwo w redakcji nowych kursów - zapraszamy!

Liczba forów: 1 22 postów

Życie z pasją – jak wciąż kochać zawód nauczyciela (TRZECIA EDYCJA)

Forum dotyczy kursu Życie z pasją – jak wciąż kochać zawód nauczyciela (TRZECIA EDYCJA). Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku  Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.

Liczba forów: 1 15 postów

Dziecko z zespołem Aspergera w klasie. Kompendium wiedzy nauczyciela

Forum dotyczy kursu Dziecko z zespołem Aspergera w klasie. Kompendium wiedzy nauczyciela. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku  Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.

Liczba forów: 2 203 postów

Dobra edukacja, to edukacja włączająca. Praktyczne wskazówki do pracy nie tylko z uczniami ze SPE

Forum dotyczy kursu Dobra edukacja, to edukacja włączająca. Praktyczne wskazówki do pracy nie tylko z uczniami ze SPE. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku  Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem . 

Liczba forów: 3 40 postów

Animator Ortograffiti. Nowe standardy pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole

Forum dotyczy kursu Animator Ortograffiti. Nowe standardy pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorki w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.

Liczba forów: 4 321 postów

Narzędzia i metody myślenia krytycznego (TOC) w przygotowaniach do egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego - ćwiczenie form wypowiedzi

Forum dotyczy kursu Narzędzia i metody myślenia krytycznego (TOC) w przygotowaniach do egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego - ćwiczenie form wypowiedzi. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku  Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.

Liczba forów: 2 14 postów

Metody aktywizujące na lekcjach matematyki w klasach IV–VIII w przygotowaniach do egzaminu ósmoklasisty

Forum dotyczy kursu Metody aktywizujące na lekcjach matematyki w klasach IV–VIII w przygotowaniach do egzaminu ósmoklasisty. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku  Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.

Liczba forów: 3 725 postów

Egzamin ósmoklasisty z języka polskiego wszystko, co chcielibyście wiedzieć, ale nie wiecie, kogo zapytać

Forum dotyczy kursu Egzamin ósmoklasisty z języka polskiego wszystko, co chcielibyście wiedzieć, ale nie wiecie, kogo zapytać. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorki w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem

Liczba forów: 2 9 postów

Uprzedzenia, dyskryminacja – jak uczyć tolerancji? Metody i narzędzia pracy w edukacji antydyskryminacyjnej

Forum dotyczy kursu Uprzedzenia, dyskryminacja - jak uczyć tolerancji? Metody i narzędzia pracy w edukacji antydyskryminacyjnej. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorki w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem

Liczba forów: 3 50 postów

Panuję nad wszystkim! Efektywna organizacja pracy własnej nauczyciela

Forum dotyczy kursu Panuję nad wszystkim! Efektywna organizacja pracy własnej nauczyciela. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku  Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.

Liczba forów: 3 15 postów

Czy ocenianie może być OK? Ocenianie kształtujące w praktycznych zastosowaniach

Wątek dotyczy wszystkich kursów Czy ocenianie może być OK? Ocenianie kształtujące w praktycznych zastosowaniach. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorów w materiałach kursowych.

UWAGA! Oddzielne wątki zostały utworzone dla nauczycieli:

- SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH

- GIMNAZJÓW

- SZKÓŁ PODSTAWOWYCH 4-6

- EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ

Bardzo prosimy o udzielanie odpowiedzi w ramach odpowiedniego etapu edukacyjnego, co znacząco ułatwi Państwu pracę.

 

Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.

Uwaga: Aby struktura forum była przejrzysta, będziemy grupować Państwa posty i umieszczać je w wątkach tematycznych. Mamy nadzieję, że dzięki temu dotarcie do interesujących Państwa treści będzie łatwiejsze i szybsze.

Liczba forów: 4 526 postów

E-learning

O e-learningu w ogóle i o naszej platformie

2 tematów 13 postów

Różności

...czyli wszystko, co nie pasuje do innych wątków.

20 tematów 200 postów