Zaloguj się

Menu

Kursy internetowe

Forum Forum Akademii Ortograffiti

Myślenie – kompetencja nr 1 XXI wieku. Czym są narzędzia TOC?

Forum dotyczy kursu Myślenie – kompetencja nr 1 XXI wieku. Czym są narzędzia TOC? (DRUGA EDYCJA). Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku  Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.

Liczba forów: 1 20 postów

Refleksyjny praktyk, czyli jak efektywnie uczyć wiedzy o społeczeństwie w szkole podstawowej

Forum dotyczy kursu Refleksyjny praktyk, czyli jak efektywnie uczyć wiedzy o społeczeństwie w szkole podstawowej. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku  Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.

Liczba forów: 4 84 postów

BYĆ WSPARCIEM DLA NASTOLETNIEGO UCZNIA – mentalny niezbędnik o stresie

Forum dotyczy kursu Być wsparciem dla nastoletniego ucznia – mentalny niezbędnik o stresie (TRZECIA EDYCJA). Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku  Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.

Liczba forów: 1 7 postów

Jak oswoić konflikty w klasie - praktyczny poradnik dla nauczyciela

Forum dotyczy kursu Jak oswoić konflikty w klasie - praktyczny poradnik dla nauczyciela. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku  Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.

Liczba forów: 2 103 postów

Narzędzia TOC na języku polskim – odkrywamy tajemnice rozprawki

Forum dotyczy kursu Narzędzia TOC na języku polskim – odkrywamy tajemnice rozprawki. Język polski. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku  Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.

Liczba forów: 1 7 postów

Zostań autorem

Wątek umożliwiający współuczestnictwo w redakcji nowych kursów - zapraszamy!

Liczba forów: 1 22 postów

Dziecko z zespołem Aspergera w klasie. Kompendium wiedzy nauczyciela

Forum dotyczy kursu Dziecko z zespołem Aspergera w klasie. Kompendium wiedzy nauczyciela. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku  Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.

Liczba forów: 3 288 postów

Profesjonalny warsztat Animatora Ortograffiti

Forum dotyczy kursu Nie tylko do szuflady – podziel się swoją pasją i zostań autorem kursów internetowych Operonu. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku  Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.

Liczba forów: 1 10 postów

Animator Ortograffiti. Nowe standardy pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole

Forum dotyczy kursu Animator Ortograffiti. Nowe standardy pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorki w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.

Liczba forów: 4 450 postów

Narzędzia i metody myślenia krytycznego (TOC) w przygotowaniach do egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego - ćwiczenie form wypowiedzi

Forum dotyczy kursu Narzędzia i metody myślenia krytycznego (TOC) w przygotowaniach do egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego - ćwiczenie form wypowiedzi. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku  Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.

Liczba forów: 2 14 postów

Metody aktywizujące na lekcjach matematyki w klasach IV–VIII w przygotowaniach do egzaminu ósmoklasisty

Forum dotyczy kursu Metody aktywizujące na lekcjach matematyki w klasach IV–VIII w przygotowaniach do egzaminu ósmoklasisty. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku  Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.

Liczba forów: 3 737 postów

Egzamin ósmoklasisty z języka polskiego wszystko, co chcielibyście wiedzieć, ale nie wiecie, kogo zapytać

Forum dotyczy kursu Egzamin ósmoklasisty z języka polskiego wszystko, co chcielibyście wiedzieć, ale nie wiecie, kogo zapytać. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorki w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem

Liczba forów: 2 9 postów

Uprzedzenia, dyskryminacja – jak uczyć tolerancji? Metody i narzędzia pracy w edukacji antydyskryminacyjnej

Forum dotyczy kursu Uprzedzenia, dyskryminacja - jak uczyć tolerancji? Metody i narzędzia pracy w edukacji antydyskryminacyjnej. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorki w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem

Liczba forów: 3 58 postów

Jak działać ręka w rękę z rodzicem? Budowanie koalicji z rodzicami nie tylko podczas zebrań

Forum dotyczy kursu Jak działać ręka w rękę z rodzicem? Budowanie koalicji z rodzicami nie tylko podczas zebrań. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku  Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem

Liczba forów: 3 41 postów

Połączyć siły – sojusz na rzecz ucznia. Instytucje wspierające działania szkoły

Forum dotyczy kursu Połączyć siły – sojusz na rzecz ucznia. Instytucje wspierające działania szkoły. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku  Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.

Liczba forów: 3 37 postów

W co się bawić? W kodowanie! Wstęp do programowania w edukacji wczesnoszkolnej, I stopień

Forum dotyczy kursu W co się bawić? W kodowanie! Wstęp do programowania w edukacji wczesnoszkolnej, I stopień. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku  Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem

Liczba forów: 3 395 postów

E-learning

O e-learningu w ogóle i o naszej platformie

2 tematów 13 postów

Różności

...czyli wszystko, co nie pasuje do innych wątków.

20 tematów 200 postów