Zaloguj się

Menu

Kursy internetowe

Forum Forum Akademii Ortograffiti

Animator Ortograffiti. Nowe standardy pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole

Forum dotyczy kursu Animator Ortograffiti. Nowe standardy pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorki w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.

Liczba forów: 4 466 postów

Dziecko z zespołem Aspergera w klasie. Kompendium wiedzy nauczyciela

Forum dotyczy kursu Dziecko z zespołem Aspergera w klasie. Kompendium wiedzy nauczyciela. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku  Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.

Liczba forów: 3 289 postów

Jak oswoić konflikty w klasie - praktyczny poradnik dla nauczyciela

Forum dotyczy kursu Jak oswoić konflikty w klasie - praktyczny poradnik dla nauczyciela. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku  Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.

Liczba forów: 2 122 postów

Profesjonalny warsztat Animatora Ortograffiti

Forum dotyczy kursu Nie tylko do szuflady – podziel się swoją pasją i zostań autorem kursów internetowych Operonu. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku  Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.

Liczba forów: 2 17 postów

Narzędzia TOC na języku polskim – odkrywamy tajemnice rozprawki

Forum dotyczy kursu Narzędzia TOC na języku polskim – odkrywamy tajemnice rozprawki. Język polski. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku  Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.

Liczba forów: 3 23 postów

Czytanie ze zrozumieniem jako niezbędna umiejętność w procesie uczenia się ucznia w starszym wieku szkolnym nie tylko na języku polskim

Forum dotyczy kursu Czytanie ze zrozumieniem jako niezbędna umiejętność w procesie uczenia się ucznia w starszym wieku szkolnym nie tylko na języku polskim. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku  Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.

Liczba forów: 1 8 postów

Sam na sam z obowiązkami szkolnymi, czyli jak pomóc czwartoklasiście unieść szkolny plecak

Forum dotyczy kursu Sam na sam z obowiązkami szkolnymi, czyli jak pomóc czwartoklasiście unieść szkolny plecak. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku  Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.

Liczba forów: 2 6 postów

BYĆ WSPARCIEM DLA NASTOLETNIEGO UCZNIA – mentalny niezbędnik o stresie

Forum dotyczy kursu Być wsparciem dla nastoletniego ucznia – mentalny niezbędnik o stresie (TRZECIA EDYCJA). Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku  Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.

Liczba forów: 1 7 postów

Uprzedzenia, dyskryminacja – jak uczyć tolerancji? Metody i narzędzia pracy w edukacji antydyskryminacyjnej

Forum dotyczy kursu Uprzedzenia, dyskryminacja - jak uczyć tolerancji? Metody i narzędzia pracy w edukacji antydyskryminacyjnej. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorki w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem

Liczba forów: 3 61 postów

Rozbudź swoją kreatywność, czyli jak sprawić, by lekcje stały się ciekawsze?

Forum dotyczy kursu Rozbudź swoją kreatywność, czyli jak sprawić, by lekcje stały się ciekawsze? Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku  Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem

Liczba forów: 3 129 postów

Połączyć siły – sojusz na rzecz ucznia. Instytucje wspierające działania szkoły

Forum dotyczy kursu Połączyć siły – sojusz na rzecz ucznia. Instytucje wspierające działania szkoły. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku  Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.

Liczba forów: 3 43 postów

Zrozumieć współczesnego ucznia. Placówka lub edukacja na miarę XXI wieku

Forum dotyczy kursu Zrozumieć współczesnego ucznia. Placówka lub edukacja na miarę XXI wieku. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku  Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem .

Liczba forów: 3 37 postów

Pamiętam dobrze, czyli mnemotechnika z elementami mind mappingu dla nauczycieli

Forum dotyczy kursu Pamiętam dobrze, czyli mnemotechnika z elementami mind mappingu dla nauczycieli . Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku  Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem .

Liczba forów: 1 5 postów

W co się bawić? W kodowanie! Wstęp do programowania w edukacji wczesnoszkolnej, I stopień

Forum dotyczy kursu W co się bawić? W kodowanie! Wstęp do programowania w edukacji wczesnoszkolnej, I stopień. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku  Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem

Liczba forów: 3 395 postów

E-learning

O e-learningu w ogóle i o naszej platformie

2 tematów 13 postów

Różności

...czyli wszystko, co nie pasuje do innych wątków.

21 tematów 201 postów