Zaloguj się

Menu

Kursy internetowe

Pytania i odpowiedzi

1. Po co mam rejestrować się na stronie Kursy internetowe z Operonem?

Tylko zalogowani użytkownicy mogą wziąć udział w Kursach internetowych.

 

2. Czy jeśli mam już konto na stronie Operon, muszę zakładać je ponownie na stronie Kursy internetowe?

Nie. Jedno konto służy do logowania się do wszystkich zakładek na stronie Operonu, w tym do Kursów internetowych.

 

3. Jeśli nie mam konta, w jaki sposób mogę je założyć?

W prawym górnym rogu wyświetla się przycisk „Zaloguj się”. Po kliknięciu pokaże się okno dialogowe, a w nim „Utwórz nowe konto”. Po wypełnieniu dwóch krótkich formularzy konto zostanie utworzone. Następnie należy potwierdzić adres mailowy, klikając w link przysłany w wiadomości. Ostatnim etapem jest weryfikacja tożsamości przez pracowników Wydawnictwa. Może to potrwać do 2 dni roboczych. Po pomyślnej weryfikacji użytkownik otrzyma potwierdzenie na adres mailowy i uzyska dostęp do Kursów internetowych, a także do pozostałych  elementów strony internetowej.

W razie trudności z założeniem konta zapraszamy do kontaktu z infolinią: 58 679 00 00.

 

4. Jaki jest koszt kursów internetowych?

Kursy internetowe są darmowe. Płatny jest jedynie egzamin, do którego przystąpienie nie jest obowiązkowe. Należy jednak pamiętać, że pomyślne zaliczenie egzaminu  łączy się z otrzymaniem certyfikatu formalnie potwierdzającego  zdobycie określonej wiedzy i umiejętności, co jest ważnym elementem awansu zawodowego.

Koszt egzaminu jest podawany każdorazowo w opisie szkolenia.

 

5. Gdzie znajdę materiały szkoleniowe?

Po zapisaniu się na dany kurs najłatwiej znaleźć materiały na swoim profilu. Po prawej stronie znajduje się sekcja „Twoje kursy”. Po kliknięciu w nazwę interesującego nas szkolenia pokazuje się aktualny moduł. Nieco po prawej, w zakładce „Minitest”, można odnaleźć wszystkie zaległe minitesty, a dalej, w „archiwum materiałów”, znajdują się niezaliczone wcześniej moduły.

 

6. Jak opłacić szkolenie?

Aby zapłacić za szkolenie, należy  zalogować się na stronie www.kursy.operon.pl. Po kliknięciu w zakładkę „Profil”, znajdującej się w lewym górnym rogu, po prawej stronie wyświetli się napis „Twoje kursy”, a nieco niżej „Egzaminy”, pod którym  znajdują się daty sesji egzaminacyjnych. Poniżej wyświetli się instrukcja zapisania się na egzamin. Po wypełnieniu formularza, w kroku drugim, pojawii się możliwość wyboru sposobu płatności. Po zaksięgowaniu wpłaty status zamówienia zmieni się automatycznie na profilu.

Uwaga! Jeśli są Państwo zapisani na kilka kursów, w sekcji „Egzaminy” może pojawiać się inny kurs, niż chcieliby Państwo opłacić. Odpowiedni kurs można wybrać, sterując zielonymi strzałkami po prawej stronie.

 

7. Jak otrzymam fakturę?

Po zaksięgowaniu wpłaty faktura zostanie wystawiona i wysłana automatycznie na Państwa adres mailowy. Może to potrwać kilka dni. Proszę monitorować również skrzynkę SPAM.

 

8. Czy szkoła może opłacić moje szkolenie?

Jak najbardziej. Należy wypełnić zgłoszenie na egzamin, podając w odpowiednich polach dane odbiorcy oraz nabywcy, które mają znaleźć się na fakturze. Następnie należynapisać wiadomość na adres: kursy@operon.pl i podać informację o konieczności wystawienia faktury przelewowej na konkretny kurs.

 

9. Jak wybrać datę egzaminu?

Aby przystąpić do egzaminu, nie trzeba deklarować wyboru konkretnej daty. Po opłaceniu zaliczenia podczas trwania wybranej sesji egzaminacyjnej wystarczy przejść na stronę www.kursy.operon.pl, a następnie na swój profil. Pod datami sesji znajdą Państwo komunikat „przystąp do egzaminu”. Proszę pamiętać o konieczności zarezerwowania  minimum godziny na rozwiązanie testu. Przypominamy, że sesje kończą się o 23:59 w niedzielę – odpowiedzi niezapisane do tej godziny nie będą wysyłane do sprawdzenia.

 

10. Jak pobrać certyfikat?

Przycisk „pobierz zaświadczenie” znajduje się pod datami sesji egzaminacyjnych. Wcześniej w tamtym miejscu znajdował się napis „zgłoszenie na egzamin – INSTRUKCJA”.

Uwaga – możliwość pobrania certyfikatu kończy się wraz z zakończeniem kursu. Warto od razu pobrać certyfikat i zapisać go na swoim urządzeniu.

 

11. Czy mogę otrzymać rabat dla stałego kursanta?

Rzeczywiście przewidujemy udzielanie zniżek stałym kursantom. Rabat przysługuje użytkownikom po każdych 5 opłaconych i zdanych egzaminach, a jego wysokość wynosi 15%. Zniżka nalicza się automatycznie. Oznacza to, że cena za szósty egzamin będzie niższa niż u osób, które takiego rabatu nie uzyskały.

 

12. Dlaczego nie widzę materiałów szkoleniowych w weekend?

Podczas trwania sesji egzaminacyjnej materiały szkoleniowe są niedostępne. Poza weekendami można swobodnie korzystać ze wszystkich zasobów kursów. Materiały z modułów, które już się zakończyły, dostępne są w zakładce „Archiwum materiałów”.