Zaloguj się

Menu

Kursy internetowe

Słucham, rozmawiam, motywuję – czyli o skutecznej komunikacji z uczniami (non stop)

Moduł 1. Jak rozmawiać, aby osiągnąć porozumienie – o zasadach komunikacji

Temat: Moduł 1. Zadanie 2.

Autor Wiadomość
Angelika Strzałkowska
Kursy internetowe z Operonem

postów: 529

Spróbuj zabawić się ze swoja klasą w „uczuciowe kalambury”. Listę emocji znajdziesz w materiałach do kursu. Przygotuj małe karteczki, na każdej napisz jedną nazwę emocji, a następnie wrzuć wszystkie do papierowej torby/worka/czapki. Niech uczniowie kolejno losują karteczki, a następnie pokazują pantomimą dane emocje. Potraktujcie to jako zabawę. Ważne, abyś Ty również wziął udział w pokazywaniu. Gdy uczniowie zobaczą, że zależy Ci na relacji z nimi, także chętniej będą uczestniczyć w ćwiczeniu. Jeśli pojawi się trudność dotycząca odgadnięcia emocji, wspieraj ucznia, podsuwając pomysły – w jakich sytuacjach można się tak czuć. Po zabawie porozmawiajcie o tym, jakie emocje sprawiły najwięcej trudności w pokazaniu oraz jak czuli się Ci, których emocje nie zostały odgadnięte w krótkim czasie.

Aby uczestniczyć w dyskusjach na forum należy być zalogowanym. Możesz się zalogować tutaj.