Zaloguj się

Menu

Kursy internetowe

Public relations. Praktyka działania (DRUGA EDYCJA)

Moduł 1. Podstawy public relations

Temat: Moduł 1. Zadanie 1.

Autor Wiadomość
Monika Dost
Kursy internetowe z Operonem

postów: 9

Proszę własnymi słowami zdefiniować pojęcie public relations i podzielić się swoimi refleksjami na forum.

Zmodyfikowany: Poniedziałek, 10 Luty 2020 15:34:53 - Monika Dost

Piotr Kaczyński

postów: 2

Public relations (PR) to całokształt działań związanych z promocją marki, firmy, osoby, by miała korzystny odbiór przez otoczenie bliższe i dalsze. Osiągnąć to można poprzez dobry kontakt z mediami, organizacjami, sponsorami, itp., w myśl zasady "czyń dobrze i mów o tym głośno" (ale z rozwagą).

Agnieszka Mytlewska

postów: 68

Public relations to tworzenie pozytywnego wizerunku firmy/osoby, aby stała się ona rozpoznawalna i dobrze kojarzona.

Aby uczestniczyć w dyskusjach na forum należy być zalogowanym. Możesz się zalogować tutaj.