Zaloguj się

Menu

Kursy internetowe

Public relations. Praktyka działania (DRUGA EDYCJA)

Moduł 1. Podstawy public relations

Temat: Moduł 1. Zadanie 2.

Autor Wiadomość
Monika Dost
Kursy internetowe z Operonem

postów: 9

W podanym poniżej przykładzie informacji PR proszę znaleźć i podkreślić błędy (bierzemy pod uwagę wszystkie detale techniczne i kwestie stylistyczne). Uwagami można podzielić się
na forum.
InterCity.pl
NOWY TABOR. IDEALNA PODRÓŻ
Od 20.12.2018 r. pociągi InterCity z Krakowa do Gdyni będą pokonywały trasę w 3,5 godziny.
Jest to możliwe dzięki całkowitej wymianie torowiska i zakupie nowego taboru francuskich
kolei TGV. Średnia prędkość uzyskiwana na nowej trasie to 300 km/h. To początek
nowej jakości polskich kolei – stwierdza prezes PKP InterCity.
Po bliższe informacje, a także bezpłatne bilety na inauguracyjną jazdę składem TGV zapraszamy
do siedziby PKP InterCity, ul. Nowogrodzka 56 w Warszawie.
Zarząd PKP InterCity

Zmodyfikowany: Poniedziałek, 10 Luty 2020 15:33:19 - Monika Dost

Piotr Kaczyński

postów: 2

Zauważyłem, że brakuję nazwy firmy w lewym górnym rogu. Wpisano tylko adres e-mail. Brak nazwy miasta i daty, a był podany we wzorze. Dobry, chwytliwy tytuł. Lead bardziej rozbudowany od Body.

Agnieszka Mytlewska

postów: 68

Do najważniejszych: brak pełnej nazy firmy, długi i nudny pierwszy akapit zawierający błędy stylistyczne, brak podanych szczegółów np. w jakich godzinach po bilety i do kogo.

Aby uczestniczyć w dyskusjach na forum należy być zalogowanym. Możesz się zalogować tutaj.