Proszę o uzupełnienie szczegółowego programu PR o działania skierowane do konkretnych
grup odbiorców w Państwa placówce edukacyjnej (biorąc pod uwagę przykłady powyżej). Następnie
swoimi uwagami podzielmy się na forum.
Pracownicy przedsiębiorstwa (dyrekcja, nauczyciele)
1. Cel PR –
2. Decyzje dyrekcji –
3. Treść PR –
4. Techniki PR –
Środowisko finansowe firmy (np. ewentualni sponsorzy wydarzeń szkolnych)
1. Cel PR –
2. Decyzje dyrekcji –
3. Treść PR –
4. Techniki PR
Szerokie otoczenie przedsiębiorstwa/szkoły (np. mieszkańcy miasta)
1. Cel PR –
2. Decyzje dyrekcji –
3. Treść PR –
4. Techniki PR –
Bezpośredni kontrahenci (czyli współpracownicy, w tym np. firmy dostarczające pomoce dydaktyczne,
biurowe, ale także firmy turystyczne organizujące wycieczki szkolne)
1. Cel PR –
2. Decyzje dyrekcji –
3. Treść PR –
4. Techniki PR –
Faktyczni i potencjalni klienci (rodzice i uczniowie, potencjalni uczniowie i ich rodzice)
1. Cel PR –
2. Decyzje dyrekcji –
3. Treść PR –
4. Techniki PR –
Dziennikarze specjalizujący się w przekazywaniu informacji edukacyjnych
1. Cel PR –
2. Decyzje dyrekcji –
3. Treść PR –
4. Techniki PR –
Uczelnie i szkoły, np. policealne
1. Cel PR –
2. Decyzje dyrekcji –
3. Treść PR –
4. Techniki PR –