Nasze kursy
- Animator Ortograffiti
- Trener Metody Ortograffiti
- Trener czytelnictwa
- Specjalista neuroedukator
- Specjalista ds. oceniania kształtującego
- Specjalista coach
- Specjalista ds. motywowania uczniów
- Specjalista ds. współpracy z rodzicami
- Specjalista ds. pomocy psychologiczno-pedagogicznej
- Specjalista ds. innowacji
- Specjalista ds. metodyki nauczania
- Nauczyciel z pasją
- Nauczyciel z kompetencjami XXI wieku
Zaprojektuj edukację. Design Thinking w Twojej szkole
Kurs ma za zadanie przybliżyć nauczycielom metodologię Design Thinking i dać im narzędzia do korzystania z niej w zmianie przestrzeni szkoły integracji zajęć, na godzinie wychowawczej czy w planowaniu własnych zajęć. W module 2 i 3 zachęcamy do pr...
Myślenie – kompetencja nr 1 XXI wieku. Czym są narzędzia TOC?
Celem kursu jest zrozumienie pojęcia „myślenie krytyczne” oraz świadome stosowanie go w życiu zawodowym i osobistym.
Dziecko z zespołem Aspergera w klasie. Niezbędnik nauczyciela
Według danych statystycznych, w średniej wielkości szkole w każdym roczniku jest co najmniej jeden uczeń z zespołem Aspergera. Jak zrozumieć jego świat i co kryje się pod dość tajemniczą nazwą „zespół Aspergera”?
Zostań Mistrzem Gry! Grywalizacja w edukacji
Wyjątkowa propozycja dla nauczycieli, którym zależy na skutecznym motywowaniu uczniów do nauki, a także dla tych, którzy szukają nowatorskich i sprawdzonych metod na podwyższanie jakości nauczania. Pracuj ciekawie, bo edukacja naprawdę może być za...
Ile jest relacji w relacji w szkole?
Celem kursu jest pokazanie jak do codzienności szkolnej wprowadzić element świadomej pracy na i z relacjami. Osadzenie ich w praktyce szkolnej i wdrożenie w konkretnych działaniach.
Myśli dobrze narysowane. Zastosowanie myślenia wizualnego w procesie nauczania
Celem kursu jest przybliżenie uczestnikom idei myślenia wizualnego. Kolejne moduły przedstawiają narzędzia, dzięki którym kursanci mogą się przekonać, że każdy potrafi rysować.
Wiem, co chcę osiągnąć – lepsze efekty pracy szkoły dzięki ewaluacji wewnętrznej
Kurs przeznaczony jest dla nauczycieli – członków zespołów ewaluacyjnych w szkołach oraz wszystkich osób zainteresowanych ewaluacją.
Logodydaktyka w szkole – innowacyjna koncepcja wychowania i kształcenia
Ideą szkolenia jest dostarczenie wiedzy wspierającej rozwój indywidualny nauczycieli oraz wskazówek niezbędnych do skutecznego wspierania rozwoju uczniów. Wykłady prowadzone będą według spójnej koncepcji logodydaktyki Iwony Majewskiej-Opiełki.
Wyzwanie w klasie – nie taka prosta praca z uczniem zdolnym
Celem szkolenia będzie udzielenie odpowiedzi na pytania, co to są zdolności i talenty; kim jest uczeń zdolny; jak organizować proces uczenia się oraz nauczania, aby zdolni mogli się rozwijać; skąd czerpać inspiracje w rozwiązaniach systemowych w p...
Jak zacząć nowy rozdział z klasą? Metody budowania relacji, zaufania i współpracy
Spotkanie z grupą uczniów i zbudowanie z nimi korzystnej i przyjaznej relacji to wyzwanie nie tylko dla niedoświadczonego nauczyciela. Kurs jest dedykowany zarówno doświadczonym, jak i młodych stażem pedagogom, a prezentowane metody można stosować...