Nasze kursy
- Animator Ortograffiti
- Trener Metody Ortograffiti
- Trener czytelnictwa
- Specjalista neuroedukator
- Specjalista ds. oceniania kształtującego
- Specjalista coach
- Specjalista ds. motywowania uczniów
- Specjalista ds. współpracy z rodzicami
- Specjalista ds. pomocy psychologiczno-pedagogicznej
- Specjalista ds. innowacji
- Specjalista ds. metodyki nauczania
- Nauczyciel z pasją
- Nauczyciel z kompetencjami XXI wieku
![radosna nauczycielka przy biurku na tle tablicy](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/tworczo-dostep-non-stop/17151863-59-pol-PL/Tworczo-i-motywujaco-jak-uczyc-sprawiajac-radosc-sobie-i-dzieciom_367_250.jpg)
Twórczo i motywująco - jak uczyć, sprawiając radość sobie i dzieciom
Podczas kursu przyjrzymy się swoim przekonaniom na temat kreatywności i temu, jak wpływają one na nasz sposób nauczania. Poznamy techniki twórczej pracy w grupie oraz metody pozwalające rozwijać i trenować twórcze myślenie.
![nauczyciel tlumaczacy uczniom](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/komunikacja-dostep-non-stop/17151266-13-pol-PL/Slucham-rozmawiam-motywuje-czyli-o-skutecznej-komunikacji-z-uczniami_367_250.jpg)
Słucham, rozmawiam, motywuję – czyli o skutecznej komunikacji z uczniami
W dzisiejszych czasach, gdy mamy tak wiele narzędzi wspierających komunikację, to jej jakość decyduje o sukcesie lub porażce w rozwiązywaniu codziennych sporów i problemów. Ten kurs ma na celu podnieść jakość porozumiewania się pomiędzy nauczyciel...
![napis design na tle](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/design-dostep-non-stop/17150977-13-pol-PL/Zaprojektuj-edukacje.-Design-Thinking-w-Twojej-szkole_367_250.jpg)
Zaprojektuj edukację. Design Thinking w Twojej szkole
Kurs ma za zadanie przybliżyć nauczycielom metodologię Design Thinking i dać im narzędzia do korzystania z niej w zmianie przestrzeni szkoły integracji zajęć, na godzinie wychowawczej czy w planowaniu własnych zajęć. W module 2 i 3 zachęcamy do pr...
![mind mapping laptop](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/toc-dostep-non-stop/17146931-22-pol-PL/Myslenie-kompetencja-nr-1-XXI-wieku.-Czym-sa-narzedzia-TOC_367_250.jpg)
Myślenie – kompetencja nr 1 XXI wieku. Czym są narzędzia TOC?
Celem kursu jest zrozumienie pojęcia „myślenie krytyczne” oraz świadome stosowanie go w życiu zawodowym i osobistym.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/asperger-dostep-non-stop/17144481-18-pol-PL/Dziecko-z-zespolem-Aspergera-w-klasie.-Niezbednik-nauczyciela_367_250.jpg)
Dziecko z zespołem Aspergera w klasie. Niezbędnik nauczyciela
Według danych statystycznych, w średniej wielkości szkole w każdym roczniku jest co najmniej jeden uczeń z zespołem Aspergera. Jak zrozumieć jego świat i co kryje się pod dość tajemniczą nazwą „zespół Aspergera”?
![zdjecie kursu](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/grywalizacja-dostep-non-stop/17137739-7-pol-PL/Zostan-Mistrzem-Gry!-Grywalizacja-w-edukacji_367_250.jpg)
Zostań Mistrzem Gry! Grywalizacja w edukacji
Wyjątkowa propozycja dla nauczycieli, którym zależy na skutecznym motywowaniu uczniów do nauki, a także dla tych, którzy szukają nowatorskich i sprawdzonych metod na podwyższanie jakości nauczania. Pracuj ciekawie, bo edukacja naprawdę może być za...
![relacje maski](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/relacje-dostep-non-stop/17134051-1-pol-PL/Ile-jest-relacji-w-relacji-w-szkole_367_250.jpg)
Ile jest relacji w relacji w szkole?
Celem kursu jest pokazanie jak do codzienności szkolnej wprowadzić element świadomej pracy na i z relacjami. Osadzenie ich w praktyce szkolnej i wdrożenie w konkretnych działaniach.
![rysunek zarowki](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/myslenie-wizualne-dostep-non-stop/17105815-9-pol-PL/Mysli-dobrze-narysowane.-Zastosowanie-myslenia-wizualnego-w-procesie-nauczania_367_250.jpg)
Myśli dobrze narysowane. Zastosowanie myślenia wizualnego w procesie nauczania
Celem kursu jest przybliżenie uczestnikom idei myślenia wizualnego. Kolejne moduły przedstawiają narzędzia, dzięki którym kursanci mogą się przekonać, że każdy potrafi rysować.
![laptop dokumenty podpisywanie](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/ewaluacja-dostep-non_stop/17106558-12-pol-PL/Wiem-co-chce-osiagnac-lepsze-efekty-pracy-szkoly-dzieki-ewaluacji-wewnetrznej_367_250.jpg)
Wiem, co chcę osiągnąć – lepsze efekty pracy szkoły dzięki ewaluacji wewnętrznej
Kurs przeznaczony jest dla nauczycieli – członków zespołów ewaluacyjnych w szkołach oraz wszystkich osób zainteresowanych ewaluacją.
![uczennica tlumaczy zadanie przy tablicy](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/odwroconaszkola-dostep-non-stop/17106373-18-pol-PL/Szkola-do-gory-nogami.-Jak-zmotywowac-i-zaangazowac-uczniow-w-proces-uczenia-sie_367_250.jpg)
Szkoła do góry nogami. Jak zmotywować i zaangażować uczniów w proces uczenia się
Jeśli twoim marzeniem jest klasa pełna uczniów, którzy chłoną wiedzę jak gąbki, którym oczy świecą się z radości i zachwytu, że zaraz czegoś nowego się dowiedzą i nauczą, to ten kurs jest właśnie dla Ciebie. Znajdziesz tu inspiracje i konkretne pr...
![zdjecie Iwony Majewskiej-Opielki](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/logodydaktyka-dostep-non-stop/17105996-21-pol-PL/Logodydaktyka-w-szkole-innowacyjna-koncepcja-wychowania-i-ksztalcenia_367_250.jpg)
Logodydaktyka w szkole – innowacyjna koncepcja wychowania i kształcenia
Ideą szkolenia jest dostarczenie wiedzy wspierającej rozwój indywidualny nauczycieli oraz wskazówek niezbędnych do skutecznego wspierania rozwoju uczniów. Wykłady prowadzone będą według spójnej koncepcji logodydaktyki Iwony Majewskiej-Opiełki.
![uczen zdolny](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/uczen_zdolny_dostep-non-stop/17106739-12-pol-PL/Wyzwanie-w-klasie-nie-taka-prosta-praca-z-uczniem-zdolnym_367_250.jpg)
Wyzwanie w klasie – nie taka prosta praca z uczniem zdolnym
Celem szkolenia będzie udzielenie odpowiedzi na pytania, co to są zdolności i talenty; kim jest uczeń zdolny; jak organizować proces uczenia się oraz nauczania, aby zdolni mogli się rozwijać; skąd czerpać inspiracje w rozwiązaniach systemowych w p...