Zaloguj się

Menu

Kursy internetowe

Twórczo i motywująco – jak uczyć, sprawiając radość sobie i dzieciom (non stop)

Moduł 1. Twórczość – a co to właściwie jest? Wprowadzenie teoretyczne i badanie postaw własnych

Temat: Moduł 1. Zadanie 1.

Autor Wiadomość
Angelika Strzałkowska
Kursy internetowe z Operonem

postów: 529

Jakie postawy i zachowania nauczycieli są kluczowe we wpływie na poziom twórczego myślenia dzieci oraz ich motywację do uczenia się? Odpowiedzi szukaj w wybranych przez siebie źródłach. Im więcej dowiesz się na ten temat, tym lepiej dla Ciebie. Większa świadomość tego zjawiska ułatwi Ci wprowadzenie pożądanych zmian w Twojej pracy. Podstawowe informacje znajdziesz w podręczniku E. Nęcki Psychologia twórczości na stronie 150. Które z odnalezionych przez Ciebie w literaturze postaw i zachowań są Ci bliskie
(są Twoje)? Jak wpływają one na atmosferę na Twoich lekcjach? Jak wpływają na uczniów? Jak Ty czujesz się z nimi (z tymi postawami, zachowaniami)? Spisz swoje refleksje, abyś mogła/mógł do nich wracać.
Maria Marko

postów: 1

Jakie postawy i zachowania nauczycieli są kluczowe we wpływie na poziom twórczego myślenia dzieci oraz ich motywację do uczenia się? Odpowiedzi szukaj w wybranych przez siebie źródłach. Im więcej dowiesz się na ten temat, tym lepiej dla Ciebie. Większa świadomość tego zjawiska ułatwi Ci wprowadzenie pożądanych zmian w Twojej pracy. Podstawowe informacje znajdziesz w podręczniku E. Nęcki Psychologia twórczości na stronie 150. Które z odnalezionych przez Ciebie w literaturze postaw i zachowań są Ci bliskie
(są Twoje)? Jak wpływają one na atmosferę na Twoich lekcjach? Jak wpływają na uczniów? Jak Ty czujesz się z nimi (z tymi postawami, zachowaniami)? Spisz swoje refleksje, abyś mogła/mógł do nich wracać.
 


 

Aby uczestniczyć w dyskusjach na forum należy być zalogowanym. Możesz się zalogować tutaj.