Zaloguj się

Menu

Kursy internetowe

Sojusznicy czy wrogowie - o współpracy z rodzicami (non stop)

Moduł 3. Jak prowadzić trudne rozmowy z rodzicami

Temat: Moduł 3. Zadanie 2.

Autor Wiadomość
Angelika Strzałkowska
Kursy internetowe z Operonem

postów: 529

Przeredaguj pytania tak, by były mniej bezpośrednie i nie wywoływały negatywnych reakcji, nie powinny rozpoczynać się od słowa „dlaczego”.

■Dlaczego nie podpisują Państwo moich uwag dotyczących zachowania syna?
■Dlaczego Karolina przychodzi do szkoły umalowana w wyzywający sposób?
■Dlaczego Mateusz, mimo wskazań w opinii psychologiczno-pedagogicznej, nie uczęszcza na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne?
■Dlaczego nie było Pani na zebraniu półsemestralnym, na którym przedstawiałam propozycję ocen na półrocze?
■Dlaczego Michał wciąż nie zna podstawowych symboli chemicznych?

Aby uczestniczyć w dyskusjach na forum należy być zalogowanym. Możesz się zalogować tutaj.