Zaloguj się

Menu

Kursy internetowe

Smartfon w rękach ucznia i nauczyciela

Moduł 2. Mam telefon i nie zawaham się go użyć!

Temat: Moduł 2. Zadanie 5.

Autor Wiadomość
Justyna Bober

postów: 138


Jako nauczyciel geografii bardzo często podczas lekcji powtórzeniowych korzystam z ogromnego bogactwa quizów online, podaję link do strony: http://www.gry-geograficzne.pl




Dzięki temu, że na lekcjach mam 1 tablem na ławkę, powtórki są dla uczniów bardzo przyjmne i ulubione w toku edukacji



Link podrzucę nauczycielowi geografii u nas, Dzięki!

Katarzyna Luśtyk

postów: 8

Witam


Na swoich lekcjach wykorzystuję learningApps kahoot. LearningApps jako prace w domu lub dodatkowe zadania, Kahoota na lekcjach powtórzeniowych. 

Zmodyfikowany: Środa, 6 Luty 2019 12:24:48 - Katarzyna Luśtyk

Tomasz Majchrzak

postów: 47

Jako nauczyciel geografii bardzo często podczas lekcji powtórzeniowych korzystam z ogromnego bogactwa quizów online, podaję link do strony: http://www.gry-geograficzne.pl


Dzięki temu, że na lekcjach mam 1 tablem na ławkę, powtórki są dla uczniów bardzo przyjmne i ulubione w toku edukacji

Justyna Bober

postów: 138


Ja na swoich lekcjach z edukacji dla bezpieczeństwa korzystam z gier interaktywnych, które uczniowie wykorzystują na lekcjach, aby doskonalić umiejętności z pierwszej pomocy. Poza tym na biologii kożystam z mulitbooków, multiteki, na informatyce bawimy się w prezi i mindmapingu



O ciekawe aplikacje: mindmaping, prezi. A z jakich gier korzystasz? Jakieś tytuły? 

Irena Styrczewska

postów: 15

Ja na swoich lekcjach z edukacji dla bezpieczeństwa korzystam z gier interaktywnych, które uczniowie wykorzystują na lekcjach, aby doskonalić umiejętności z pierwszej pomocy. Poza tym na biologii kożystam z mulitbooków, multiteki, na informatyce bawimy się w prezi i mindmapingu

Justyna Bober

postów: 138


Jako nauczyelka języka obcego często wykorzystuję apilikację quizlet, quizizz oraz kahoot. Uczniowie chętnie grają w trakcjie zajęć oraz w domu. Powtarzamy w ten sposób słownictwo do tematu oraz konstrukcje gramatczyne. Ponadto uczniowie grają w kółko i krzyżyk, koło fortuny oraz gry planszowe. Są to uproszczone wersje gier mające na celu także powtórkę struktur leksykalnych lub gramatycznych. Najczęściej zajmuje to kilkanaście minut lekcji. Największe emocje wzbudza kahoot lub gra na dopasowanie na quizlet. Planuję to zawsze na koniec lekcji, ponieważ wzbudzają tyle emocji, że trudno uczniów od nich odciągnąć i zaproponowac inną aktywność. 



Super. Mam nadzieję, że coś odkryjesz nowego, bo widzę, że wiele rzeczy już znasz i stosujesz!

Małgorzata Wojciechowska

postów: 7

Jako nauczyelka języka obcego często wykorzystuję apilikację quizlet, quizizz oraz kahoot. Uczniowie chętnie grają w trakcjie zajęć oraz w domu. Powtarzamy w ten sposób słownictwo do tematu oraz konstrukcje gramatczyne. Ponadto uczniowie grają w kółko i krzyżyk, koło fortuny oraz gry planszowe. Są to uproszczone wersje gier mające na celu także powtórkę struktur leksykalnych lub gramatycznych. Najczęściej zajmuje to kilkanaście minut lekcji. Największe emocje wzbudza kahoot lub gra na dopasowanie na quizlet. Planuję to zawsze na koniec lekcji, ponieważ wzbudzają tyle emocji, że trudno uczniów od nich odciągnąć i zaproponowac inną aktywność. 

Małgorzata Wojciechowska

postów: 7

Jako nauczyelka języka obcego często wykorzystuję apilikację quizlet, quizizz oraz kahoot. Uczniowie chętnie grają w trakcjie zajęć oraz w domu. Powtarzamy w ten sposób słownictwo do tematu oraz konstrukcje gramatczyne. Ponadto uczniowie grają w kółko i krzyżyk, koło fortuny oraz gry planszowe. Są to uproszczone wersje gier mające na celu także powtórkę struktur leksykalnych lub gramatycznych. Najczęściej zajmuje to kilkanaście minut lekcji. Największe emocje wzbudza kahoot lub gra na dopasowanie na quizlet. Planuję to zawsze na koniec lekcji, ponieważ wzbudzają tyle emocji, że trudno uczniów od nich odciągnąć i zaproponowac inną aktywność. 

Aby uczestniczyć w dyskusjach na forum należy być zalogowanym. Możesz się zalogować tutaj.