Autor
|
Wiadomość
|
Anna Jerzakowska
|
Czy macie sprawdzone gry lub aktywności, które Wasi uczniowie lubią najbardziej? Podzielcie
się nimi na forum.
|
Data wpisu:
30.01.2019
|
Justyna Bober
|
Ja na swoich lekcjach z matematyki korzystam z gier interaktywnych, które uczniowie wykorzystują na lekcjach, aby doskonalić umiejętności matematyczne, program matlandia, pistacja tv, gramy w rózne gry matematyczne - korzystam z wydawnictwa GWO. Poza tym na biologii korzystam z mulitbooków, podrecznikow multimedialnych oraz quizlet.com. Bardzo lubią fiszki oraz gry na dopasowanie.
Jakie to sa gry?
|
Data wpisu:
16.11.2019
|
Justyna Bober
|
Ja na swoich lekcjach z matematyki najczęściej korzystam z programów: matlandia, matzoo, pistacja tv.Moi uczniowie najbardziej lubią aplikację kahoot.
Wygląda na to, że uczysz matematyki. Czy korzystasz z gotowych quizów na Kahoocie? Zapraszam na grupę na FB Odwrócona lekcja w praktyce, założona prze twórcę Pistacji i mnie.
|
Data wpisu:
16.11.2019
|
Justyna Bober
|
Jak na razie korzystałem tylko z kahoot. Oprócz tego korzystam też z apletów do fizyki ze strony https://www.edukator.pl/fizyka,7366.html
To strona szkoły?
|
Data wpisu:
16.11.2019
|
Justyna Bober
|
Jako nauczycielka języka polskiego w szkole szpitalnej często korzystam z aplikacji Kahoot, Quizziz, LearningApps, z filmów na Youtube, z innych testów online dotyczących np.znajomości lektur badż powtorzenia wiadomości z epoki.
Fajnie. Czy wiesz, że jest jakis ciekawy program dla szkół szpitalnych - "ruchoma biblioteka" - http://oddzialbajka.pl/bajkowoz
|
Data wpisu:
16.11.2019
|
Justyna Bober
|
Na lekcjach języka polskiego w szkole średniej korzystam z aplikacji Kahoot- szczególnie przy powtórzeniach wiadomości. Uczniowie, niezależnie od wieku, uwielbiają tę grę i związane z nią emocje. Można grać indywidualnie lub drużynowo i stosować te metody zamiennie. Zdecydowanie przydają się także Prezi i Emaze do tworzenia atrakcyjnych wizualnie prezentacji. Czasami proszę uczniów o przygotowanie powtórkowych krzyżówek w Crossword Puzzle Maker. Polecam także przeróżne aplikacje do fiszek - pracuję tą metodą nad doskonaleniem słownictwa uczniów i np. kiedy na lekcji pojawia się nowe, trudne słowo lub pojęcie proszę o dodanie go do fiszkowej bazy. Zajmuje to chwilę, jeśli uczniowie pobiorą wcześniej na swoje telefony odpowiednią aplikację. Przydaje się także Padlet, na którym można gromadzić zasoby np. nawiązań literackich czy zamieszczać różne teksty kultury na tablicach zatytułowanych nazwami motywów literackich, problemów itd. Potem uczniowie mogą dokonywać selekcji propozycji poprzez ocenę i komentarze. W ten sposób sami wybierają swoim zdaniem najbardziej adekwatne nawiązania do określonych tematów. Wykorzystuję Padlet także do tzw. rekomendacji - chętni uczniowie co miesiąc zamieszczają na tablicy swoją propozycję wartej przeczytania książki wraz z krótką argumentacją. Pozostali uczestnicy projektu oceniają wypowiedzi gwiazdkami i komentują swoje recenzje. Świetna zabawa - kółko dyskusyjne online
Ale świetne pomysły! Podzielisz się swoim padletem?
|
Data wpisu:
16.11.2019
|
Justyna Bober
|
Ja najczęściej stosuję aplikację KAHOOT. Uczniowie tak jak lubią, że praktycznie co lekcję pytają, kiedy będziemy grać. Oprócz tego gramy w kalambury, wisielca czy koło fortuny.
Czy układasz wlasne quizy w kahoot?
|
Data wpisu:
16.11.2019
|
Aleksandra Jankowska-Mironiuk
|
Ja najczęściej stosuję aplikację KAHOOT. Uczniowie tak jak lubią, że praktycznie co lekcję pytają, kiedy będziemy grać. Oprócz tego gramy w kalambury, wisielca czy koło fortuny.
|
Data wpisu:
10.11.2019
|
Ewa Dryjka
|
Na lekcjach języka polskiego w szkole średniej korzystam z aplikacji Kahoot- szczególnie przy powtórzeniach wiadomości. Uczniowie, niezależnie od wieku, uwielbiają tę grę i związane z nią emocje. Można grać indywidualnie lub drużynowo i stosować te metody zamiennie. Zdecydowanie przydają się także Prezi i Emaze do tworzenia atrakcyjnych wizualnie prezentacji. Czasami proszę uczniów o przygotowanie powtórkowych krzyżówek w Crossword Puzzle Maker. Polecam także przeróżne aplikacje do fiszek - pracuję tą metodą nad doskonaleniem słownictwa uczniów i np. kiedy na lekcji pojawia się nowe, trudne słowo lub pojęcie proszę o dodanie go do fiszkowej bazy. Zajmuje to chwilę, jeśli uczniowie pobiorą wcześniej na swoje telefony odpowiednią aplikację. Przydaje się także Padlet, na którym można gromadzić zasoby np. nawiązań literackich czy zamieszczać różne teksty kultury na tablicach zatytułowanych nazwami motywów literackich, problemów itd. Potem uczniowie mogą dokonywać selekcji propozycji poprzez ocenę i komentarze. W ten sposób sami wybierają swoim zdaniem najbardziej adekwatne nawiązania do określonych tematów. Wykorzystuję Padlet także do tzw. rekomendacji - chętni uczniowie co miesiąc zamieszczają na tablicy swoją propozycję wartej przeczytania książki wraz z krótką argumentacją. Pozostali uczestnicy projektu oceniają wypowiedzi gwiazdkami i komentują swoje recenzje. Świetna zabawa - kółko dyskusyjne online
|
Data wpisu:
09.11.2019
|
Anna Jabłońska
|
Jako nauczycielka języka polskiego w szkole szpitalnej często korzystam z aplikacji Kahoot, Quizziz, LearningApps, z filmów na Youtube, z innych testów online dotyczących np.znajomości lektur badż powtorzenia wiadomości z epoki.
|
Data wpisu:
26.10.2019
|
Marzena Wartalska
|
Ja na swoich lekcjach z matematyki najczęściej korzystam z programów: matlandia, matzoo, pistacja tv.Moi uczniowie najbardziej lubią aplikację kahoot.
|
Data wpisu:
26.10.2019
|
Jolanta Wójcik
|
Ja na swoich lekcjach z matematyki korzystam z gier interaktywnych, które uczniowie wykorzystują na lekcjach, aby doskonalić umiejętności matematyczne, program matlandia, pistacja tv, gramy w rózne gry matematyczne - korzystam z wydawnictwa GWO. Poza tym na biologii korzystam z mulitbooków, podrecznikow multimedialnych oraz quizlet.com. Bardzo lubią fiszki oraz gry na dopasowanie.
|
Data wpisu:
22.10.2019
|
Tomasz Truszkowski
|
Jak na razie korzystałem tylko z kahoot. Oprócz tego korzystam też z apletów do fizyki ze strony https://www.edukator.pl/fizyka,7366.html
|
Data wpisu:
21.10.2019
|
Justyna Bober
|
jako nauczyciel biologii na lekcjach powtórzeniowych korzystam z aplikacji kahoot
Też lubię Kahoota
|
Data wpisu:
14.02.2019
|
Justyna Bober
|
Dotychczas stosowałam: kahoot, quizlet, quizizz, instaling, lecz nadal poszukuję appki, która mnie naprawdę zaskoczy jakąś nowością i innowacyjnością. Na chwilę obecną myślę o tym żeby zacząć testować inne aplikacje wymienione przez Panią w opisie kursu, bo stosowanie nawet najfajniejszej aplikacji zbyt długo, uczniom, którzy, nie ma co ukrywać, są lepsi od nas, jęsli chodzi o nowoczesne technologie, po prostu sie nudzi!
To mam nadzieję, że coś się przyda!
|
Data wpisu:
14.02.2019
|
Grazyna Denicka
|
jako nauczyciel biologii na lekcjach powtórzeniowych korzystam z aplikacji kahoot
|
Data wpisu:
13.02.2019
|
Anna Niedźwiecka
|
Dotychczas stosowałam: kahoot, quizlet, quizizz, instaling, lecz nadal poszukuję appki, która mnie naprawdę zaskoczy jakąś nowością i innowacyjnością. Na chwilę obecną myślę o tym żeby zacząć testować inne aplikacje wymienione przez Panią w opisie kursu, bo stosowanie nawet najfajniejszej aplikacji zbyt długo, uczniom, którzy, nie ma co ukrywać, są lepsi od nas, jęsli chodzi o nowoczesne technologie, po prostu sie nudzi!
|
Data wpisu:
13.02.2019
|
Justyna Bober
|
U mnie uczniowie najbardziej lubią aplikację kahoot. Układam własne testy i wykorzystuję je na lekcjach powtórkowych. Najczęściej gra jest na ocenę, tzn. 6 otrzymuje osoba, która uzyskała największą ilość punktów. Wtedy gramy indywidulanie. Jeśli gra nie jest przeze mnie oceniana, wtedy daję możliwość wyboru - uczniowie sami decydują, czy wolą grę w grupach, czy indywidualnie. Czasem też wykorzystujemy tę aplikację na zajęciach dodatkowych. Wtedy wybieramy sobie test z ogólnodostępnych. Gra jest wciągająca i emocjonująca.
Kahoot jest chyba najbardziej emocjonująca, choć polecam też quizlet live. Tez wiele emocji.
|
Data wpisu:
12.02.2019
|
Alicja Michałkiewicz
|
U mnie uczniowie najbardziej lubią aplikację kahoot. Układam własne testy i wykorzystuję je na lekcjach powtórkowych. Najczęściej gra jest na ocenę, tzn. 6 otrzymuje osoba, która uzyskała największą ilość punktów. Wtedy gramy indywidulanie. Jeśli gra nie jest przeze mnie oceniana, wtedy daję możliwość wyboru - uczniowie sami decydują, czy wolą grę w grupach, czy indywidualnie. Czasem też wykorzystujemy tę aplikację na zajęciach dodatkowych. Wtedy wybieramy sobie test z ogólnodostępnych. Gra jest wciągająca i emocjonująca.
|
Data wpisu:
11.02.2019
|
Justyna Bober
|
Witam
Na swoich lekcjach wykorzystuję learningApps kahoot. LearningApps jako prace w domu lub dodatkowe zadania, Kahoota na lekcjach powtórzeniowych.
A w learning apps i w Kahoocie tworzysz własne zadania, czy wyszukujesz gotowe?
|
Data wpisu:
06.02.2019
|