Zaloguj się

Menu

Kursy internetowe

Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu (II stopień)

Moduł 3. Proces uczenia się

Temat: Moduł 3. Zadanie 4.

Autor Wiadomość
Anna Jerzakowska

postów: 648

Zastanów się, co uczniowi mówi ocena szkolna w kontekście wspierania w dalszym trudzie opanowywania
kompetencji.

Zmodyfikowany: Środa, 4 Wrzesień 2019 16:10:31 - Anna Jerzakowska

Lilla Górnik

postów: 28

ona stopniem to jedynie ... no właśnie, co? Własciwie nic, poza informacją: JESZCZE tego nie wiesz, nie umiesz. I tyle! Dobić Kortyzolem...

Magda Piontke

postów: 24

Może mówić wiece, może nie mówić nic. Ocena ma być przede wszystkim zrozumiała dla ucznia, ma go cieszyć i motywować. Każdy musi wiedzieć, co jest jego mocną stroną, zanim usłyszy o barkach.

Aby uczestniczyć w dyskusjach na forum należy być zalogowanym. Możesz się zalogować tutaj.