Zaloguj się

Menu

Kursy internetowe

Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu (II stopień)

Moduł 3. Proces uczenia się

Temat: Moduł 3. Zadanie 3.

Autor Wiadomość
Anna Jerzakowska

postów: 648

Zastanów się, czyje cele realizuje uczeń w szkole. Czy fakt ten rzuca nowe światło na interpretację
niskiej motywacji uczniów do nauki w szkole?

Zmodyfikowany: Środa, 4 Wrzesień 2019 16:10:20 - Anna Jerzakowska

Lilla Górnik

postów: 28

Niezaprzeczalnie - uczeń w szkole realizuje cele NIE SWOJE, ale zewnetrzne: polityki oświatowej, nauczyciela a także - bardzo czesto - rodzica. Należy ucziów przemianowac na "Kortyzon"... wiecej nie muszę pisać! 

Magda Piontke

postów: 24

Uczeń realizuje zwykle cele programu nauczania, a ważne, żeby chociaz w części uświadomić mu, że są to również jego cele. Bo zawsze warto wiedzieć bardziej niż nie wiedzieć, bo świadomość ogólna rzeczy wplywa na świadomość szczegółowych zagadnień, bo ktoś, kto więcej wie, rzadziej zostanie oszukany, zmanipulowany, wykorzystany. No w końcu nasza świadomość i samoświadomość ułatwiają funkcjonowanie w świecie pełnym różnorodności.

Małgorzata Tatko

postów: 11

Podczas lekcji w klasie realizuje cele nauczyciela, na zajęciach dodatkowych może własne.

Kornelia Piątkowska

postów: 2

powinien realizowac swoje cele... a często realizuje cudze (rodzica, nauczyciela...)

Aby uczestniczyć w dyskusjach na forum należy być zalogowanym. Możesz się zalogować tutaj.