Zaloguj się

Menu

Kursy internetowe

Metody aktywizujące na lekcjach matematyki w klasach IV–VIII w przygotowaniach do egzaminu ósmoklasisty

Moduł 3. Zakodowana matematyka

Temat: Moduł 3. Zadanie 1.

Autor Wiadomość
Sylwia Ciesielska

postów: 5

Bardzo podoba mi się ta zabawa. Myślę, że w najbliższym czasie przetestuję te podchody w moich dwóch klasach drugich gimnazjalnych. Muszę, tylko dobrze to sobie zaplanować, no i przede wszystkim sprawdzić jakim sprzętem dysponują uczniowie.

Ewa Wideńska

postów: 3

Podoba mi się ten pomysł. Mam tylko obawy, co do jego praktycznego wykorzystania szkole. Teoretycznie uczniowie nie mogą mieć telefonów, a tabletów jest tylko kilka, więc przy np. trzydziestoosobowej klasie trudno będzie zaktywizować wszystkich...


Mimo wszystko spróbuję przy najbliższej okazji happy

Danuta Orłowska

postów: 2

Bardzo mi się podoba ten pomysł. Wykorzystam go na pewno  w kl. VII, w której aktywnośc na lekcji jest słaba. Myślę, że będą zadowoleni, a jeśli jeszcze zadania będą rozwiązywali poza budynkiem szkoły, to już będzie euforia.{#emotions_dlg.laughing}

imie nazwisko

postów: 5

W czerwcu planujemy wyjazd na Zieloną Szkołę - wykorzystamy pomysł podchodów z kodami QR.

Beata Świetlik

postów: 31

Bardzo mi się podoba myśl zorganizowania matematycznych podchodów. Super byłaby zabawa. I na pewno spróbuję - na lekcjach w czerwcu happy


Mam pytanie - czy taka metoda sprawdzi się również w klasie trudnej? Takiej gdzie każda metoda aktywizacji jest wg uczniów nudna, nauka niepotrzebna, odmawiają wszystkiego itp?

Aby uczestniczyć w dyskusjach na forum należy być zalogowanym. Możesz się zalogować tutaj.