Zaloguj się

Menu

Kursy internetowe

Metody aktywizujące na lekcjach matematyki w klasach IV–VIII w przygotowaniach do egzaminu ósmoklasisty

Moduł 3. Zakodowana matematyka

Temat: Moduł 3. Zadanie 1.

Autor Wiadomość
Agnieszka Petrykowska

postów: 7

Bardzo ciekawy sposób na powtarzanie materiału, uczniowie bardzo aktywnie pracują i bawią się.


 

Honorata Pinkowicz

postów: 8

Fajny pomysł na lekcje powtórzeniowe.

Monika Szymańska

postów: 9

Bardzo fajny pomysł. 

Kinga Gawlik

postów: 6

Super, ja sama bawiłam sięjak dziecko. Idealne na lekcje powtórzeniowe.

Iga Zawada

postów: 28

Sądzę, że bardzo ciekawy pomysł, uczniowie chętnie brali udział w zajęciach. Uaktywnili się nawet Ci, którzy normalnie zachowują pozory nieobecności. Na plus i na przyszłość do wykorzystania w kolejnych latach!

Iga Zawada

postów: 28

Sądzę, że bardzo ciekawy pomysł, uczniowie chętnie brali udział w zajęciach. Uaktywnili się nawet Ci, którzy normalnie zachowują pozory nieobecności. Na plus i na przyszłość do wykorzystania w kolejnych latach!

Iga Zawada

postów: 28

Sądzę, że bardzo ciekawy pomysł, uczniowie chętnie brali udział w zajęciach. Uaktywnili się nawet Ci, którzy normalnie zachowują pozory nieobecności. Na plus i na przyszłość do wykorzystania w kolejnych latach!

Maria Kreńska

postów: 3

Już mam plan jak zacznę nowy rok szkolny, pozdrawiam

Maria Kreńska

postów: 3

Już mam plan jak zacznę nowy rok szkolny, pozdrawiam

Ramona Wiora

postów: 7

Spróbuję po wakacjach, na rozruszanie uczniów.

Barbara Ulfik

postów: 5

to prawda - lekcja [pwtórzeniowa super

Barbara Ulfik

postów: 5

to prawda - lekcja [pwtórzeniowa super

Katarzyna Straszkiewicz

postów: 2

Pmysł z podchodami fajny, ale nie widzę możliwości zrealizowania go w dużej klasie. Chyba, że przygotujemy kilka tras.

Anna Szewczak

postów: 2

Bardzo dobry pomysł na lekcję powtórzeniową.

Patrycja Waśniowska

postów: 10

Kody należy odczytać w kolejności: czarny, niebieski, zielony czerwony. 

Jolanta Kałaska

postów: 9

Wg mnie kolejność to: czarny,niebieski, czerwony, zielony.

Jolanta Kałaska

postów: 9

bardzo podoba mi się ten pomysł.  Ale  co z praktycznym  wykorzystaniem w szkole?  W prawie  trzydziestoosobowej klasie 7 trudno będzie zaktywizować wszystkich...

Dorota Ignasiak

postów: 4

Bardzo ciekawa metoda, która może być wykorzystywana do pracy w grupach. Telefonów używać nie wolno ale przy najbliższej okazji (wyjeżdżamy na zielona szkołę) spróbuję. Myślę, że uaktywni nawet najbardziej leniwych uczniów lub tych, którzy  uważają , że są słabi z matematyki. 

Anna Lisakowska

postów: 5

Pomysł z podchodami jest świetny. Wykorzystam jak uspokoi się czas poprawiania ocen.

Anna Lisakowska

postów: 5

Ułożony dowcip, to kody w kolejności:


1- czarny


2 - niebieski


3 - czerwony


4 - zielony

Aby uczestniczyć w dyskusjach na forum należy być zalogowanym. Możesz się zalogować tutaj.