Zaloguj się

Menu

Kursy internetowe

Czy ocenianie może być OK? Ocenianie kształtujące w praktycznych zastosowaniach

Moduł 1. Wprowadzenie do Oceniania Kształtującego (OK)

Temat: Moduł 1. Zadanie 4.

Autor Wiadomość
Angelika Strzałkowska
Kursy internetowe z Operonem

postów: 529

Obejrzyj wystąpienie dr Marka Kaczmarzyka i zastanów się, które z prezentowanych w jego wykładzie treści uważasz za ważne z punktu widzenia wpływu na efektywność dydaktyki w szkole podstawowej. Uzasadnij swoją opinię.

Zapis wykładu M. Kaczmarzyka pt. Jak używać mózgu w szkole?, dostępny w internecie: https://youtu.be/Z1oBvWpvCYw (czas filmu: 35’42”).
Iwona Majewska

postów: 59


„Szkoła powinna być miejscem doświadczania świata. „


Należy brać pod uwagę: wyjątkowość każdego człowieka ( jego mózgu); preferencje poznawcze, jego stopień rozwoju i możliwości i indywidualne uzdolnienia.


Mózg uczy się trwale („zakodowane w genach&rdquoblunk tylko tych sytuacji, które się powtarzają.


Ok. 6 roku życia następuje „wycinka” neuronów. Mózg uczy się znacznie wolniej niż dziecko 4 letnie. To nie jest wina szkoły, lecz proces biologicznie uwarunkowany.

Aby uczestniczyć w dyskusjach na forum należy być zalogowanym. Możesz się zalogować tutaj.