Nasze kursy
- Animator Ortograffiti
- Trener Metody Ortograffiti
- Trener czytelnictwa
- Specjalista neuroedukator
- Specjalista ds. oceniania kształtującego
- Specjalista coach
- Specjalista ds. motywowania uczniów
- Specjalista ds. współpracy z rodzicami
- Specjalista ds. pomocy psychologiczno-pedagogicznej
- Specjalista ds. innowacji
- Specjalista ds. metodyki nauczania
- Nauczyciel z pasją
- Nauczyciel z kompetencjami XXI wieku
![nauczycielka i uczniowe stoja w rzedzie w klasie](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/ocenianiesp-dostep-non-stop/17107739-36-pol-PL/Czy-ocenianie-moze-byc-OK-Ocenianie-ksztaltujace-w-szkole-podstawowej-w-praktycznych-zastosowaniach_367_250.jpg)
Czy ocenianie może być OK? Ocenianie kształtujące w szkole podstawowej w praktycznych zastosowaniach
Dlaczego warto pogłębiać wiedzę na temat uczenia się i oceniania? Po pierwsze – aby z uczenia się uczynić przyjemność, a nie obowiązek. Po drugie – aby motywować uczniów do nauki i pomóc im odnosić sukcesy edukacyjne! A po trzecie – żeby móc spełn...
![nauczycielka z uczennica nauka liter](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/orto_dysgrafia-dostep-non-stop/17104418-37-pol-PL/Trener-Metody-Ortograffiti.-Praca-z-uczniem-z-dysgrafia_367_250.jpg)
Trener Metody Ortograffiti. Praca z uczniem z dysgrafią
Podczas kursu nauczymy się, co zrobić, by uczniowie z dysgrafią i trudnościami w pisaniu pokonali problem „brzydkiego” i nieczytelnego pisma, a nasz wysiłek przyniósł oczekiwane rezultaty. Jednym z proponowanych rozwiązań będzie nowy krój liter we...
![](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/nowyrozdzialzklasa/17083497-1-pol-PL/Jak-zaczac-nowy-rozdzial-z-klasa-Metody-budowania-relacji-zaufania-i-wspolpracy_367_250.jpg)
Jak zacząć nowy rozdział z klasą? Metody budowania relacji, zaufania i współpracy
Spotkanie z grupą uczniów i zbudowanie z nimi korzystnej i przyjaznej relacji to wyzwanie nie tylko dla niedoświadczonego nauczyciela. Kurs jest dedykowany zarówno doświadczonym, jak i młodych stażem pedagogom, a prezentowane metody można stosować...