Nasze kursy
- Animator Ortograffiti
- Trener Metody Ortograffiti
- Trener czytelnictwa
- Specjalista neuroedukator
- Specjalista ds. oceniania kształtującego
- Specjalista coach
- Specjalista ds. motywowania uczniów
- Specjalista ds. współpracy z rodzicami
- Specjalista ds. pomocy psychologiczno-pedagogicznej
- Specjalista ds. innowacji
- Specjalista ds. metodyki nauczania
- Nauczyciel z pasją
- Nauczyciel z kompetencjami XXI wieku
![zdjecie kursu](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/ortomatematyka-dostep-non-stop/17137963-50-pol-PL/Trener-Metody-Ortograffiti.-Praca-z-uczniem-z-trudnosciami-w-uczeniu-sie-matematyki_367_250.jpg)
Trener Metody Ortograffiti. Praca z uczniem z trudnościami w uczeniu się matematyki
Celem kursu jest wyposażenie nauczycieli i specjalistów terapii pedagogicznej w wiedzę i umiejętności niezbędne do prowadzenia zajęć Metodą Ortograffiti z uczniami w klasach IV–VIII szkoły podstawowej.
![zdjecie kursu](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/grywalizacja-dostep-non-stop/17137739-7-pol-PL/Zostan-Mistrzem-Gry!-Grywalizacja-w-edukacji_367_250.jpg)
Zostań Mistrzem Gry! Grywalizacja w edukacji
Wyjątkowa propozycja dla nauczycieli, którym zależy na skutecznym motywowaniu uczniów do nauki, a także dla tych, którzy szukają nowatorskich i sprawdzonych metod na podwyższanie jakości nauczania. Pracuj ciekawie, bo edukacja naprawdę może być za...
![zdjecie kursu blogowanie](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/blogowanie-dostep-non-stop/17137254-7-pol-PL/Blogowanie-krok-po-kroku.-Jak-tworzyc-wlasna-marke-w-internecie_367_250.jpg)
Blogowanie krok po kroku. Jak tworzyć własną markę w internecie
Uczestnicy kursu dowiedzą się, dlaczego warto dzielić się swoimi pomysłami oraz jak to zrobić, by dotrzeć do szerszego grona odbiorców.
![chlopiec z maseczka na twarzy](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/kryzys-w-czasie-pandemii-dostep-non-stop/17133559-7-pol-PL/O-kryzysie-reakcjach-kryzysowych-i-profilaktyce-zalaman-psychicznych-dzieci-mlodziezy-i-doroslych-w-czasie-pandemii_367_250.jpg)
O kryzysie, reakcjach kryzysowych i profilaktyce załamań psychicznych dzieci, młodzieży i dorosłych w czasie pandemii
Kurs ma na celu wzmocnienie kompetencji nauczycieli w działaniach wychowawczo-dydaktycznych realizowanych w sytuacji kryzysu epidemiologicznego.
![relacje maski](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/relacje-dostep-non-stop/17134051-1-pol-PL/Ile-jest-relacji-w-relacji-w-szkole_367_250.jpg)
Ile jest relacji w relacji w szkole?
Celem kursu jest pokazanie jak do codzienności szkolnej wprowadzić element świadomej pracy na i z relacjami. Osadzenie ich w praktyce szkolnej i wdrożenie w konkretnych działaniach.
![Przemyslaw Staron jako czarodziej rpzy tablicy w klasie](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/nauczanie-zdalne-dostep-non-stop/17113642-4-pol-PL/Nauczanie-zdalne-wartosciowe-wsparcie-czy-koniecznosc_367_250.jpg)
Nauczanie zdalne - wartościowe wsparcie czy konieczność?
Podczas tego kursu dowiesz się, jak zacząć i stać się cyfrowym tubylcem, który „rozkminia każdą apkę”. Jeżeli jesteś gotowy na jazdę bez trzymanki i marzysz, żeby dzięki Twoim nowym umiejętnościom uczniom opadła szczęka, wybrałeś idealnie.
![myslacy chlopiec z grafika mozgu](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/neuroedukacjaii-dostep-non-stop/17105548-10-pol-PL/Neuroedukacja-rewolucja-w-nauczaniu-II-STOPIEN_367_250.jpg)
Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu II STOPIEŃ
Dzięki temu szkoleniu Kursanci będą mogli pogłębić problematykę omówioną na kursie "Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu (I STOPIEŃ)" w aspekcie praktycznym. Dowiedzą się, jak zastosować zgromadzoną wiedzę o funkcjonowaniu człowieka, zwłaszcza w...
![rysunek zarowki](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/myslenie-wizualne-dostep-non-stop/17105815-9-pol-PL/Mysli-dobrze-narysowane.-Zastosowanie-myslenia-wizualnego-w-procesie-nauczania_367_250.jpg)
Myśli dobrze narysowane. Zastosowanie myślenia wizualnego w procesie nauczania
Celem kursu jest przybliżenie uczestnikom idei myślenia wizualnego. Kolejne moduły przedstawiają narzędzia, dzięki którym kursanci mogą się przekonać, że każdy potrafi rysować.
![chlopiec z grafika mozgu](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/neuroedukacja_i_dostep_non_stop/17105281-13-pol-PL/Neuroedukacja-rewolucja-w-nauczaniu-I-STOPIEN_367_250.jpg)
Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu I STOPIEŃ
Neuroedukacja to rewolucja w nauczaniu. Chociaż jeszcze nie odkryliśmy wszystkiego o tym, jak działa mózg – wiemy już wystarczająco dużo, aby formułować nowe postulaty na rzecz edukacji uzasadnionej neurologicznie – edukacji na miarę XXI wieku.
![uczennica tlumaczy zadanie przy tablicy](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/odwroconaszkola-dostep-non-stop/17106373-18-pol-PL/Szkola-do-gory-nogami.-Jak-zmotywowac-i-zaangazowac-uczniow-w-proces-uczenia-sie_367_250.jpg)
Szkoła do góry nogami. Jak zmotywować i zaangażować uczniów w proces uczenia się
Jeśli twoim marzeniem jest klasa pełna uczniów, którzy chłoną wiedzę jak gąbki, którym oczy świecą się z radości i zachwytu, że zaraz czegoś nowego się dowiedzą i nauczą, to ten kurs jest właśnie dla Ciebie. Znajdziesz tu inspiracje i konkretne pr...
![zdjecie Iwony Majewskiej-Opielki](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/logodydaktyka-dostep-non-stop/17105996-21-pol-PL/Logodydaktyka-w-szkole-innowacyjna-koncepcja-wychowania-i-ksztalcenia_367_250.jpg)
Logodydaktyka w szkole – innowacyjna koncepcja wychowania i kształcenia
Ideą szkolenia jest dostarczenie wiedzy wspierającej rozwój indywidualny nauczycieli oraz wskazówek niezbędnych do skutecznego wspierania rozwoju uczniów. Wykłady prowadzone będą według spójnej koncepcji logodydaktyki Iwony Majewskiej-Opiełki.
![nauczycielka i uczniowe stoja w rzedzie w klasie](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/ocenianiesp-dostep-non-stop/17107739-36-pol-PL/Czy-ocenianie-moze-byc-OK-Ocenianie-ksztaltujace-w-szkole-podstawowej-w-praktycznych-zastosowaniach_367_250.jpg)
Czy ocenianie może być OK? Ocenianie kształtujące w szkole podstawowej w praktycznych zastosowaniach
Dlaczego warto pogłębiać wiedzę na temat uczenia się i oceniania? Po pierwsze – aby z uczenia się uczynić przyjemność, a nie obowiązek. Po drugie – aby motywować uczniów do nauki i pomóc im odnosić sukcesy edukacyjne! A po trzecie – żeby móc spełn...