Nasze kursy
- Animator Ortograffiti
- Trener Metody Ortograffiti
- Trener czytelnictwa
- Specjalista neuroedukator
- Specjalista ds. oceniania kształtującego
- Specjalista coach
- Specjalista ds. motywowania uczniów
- Specjalista ds. współpracy z rodzicami
- Specjalista ds. pomocy psychologiczno-pedagogicznej
- Specjalista ds. innowacji
- Specjalista ds. metodyki nauczania
- Nauczyciel z pasją
- Nauczyciel z kompetencjami XXI wieku
![zdjecie kursu blogowanie](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/blogowanie-dostep-non-stop/17137254-7-pol-PL/Blogowanie-krok-po-kroku.-Jak-tworzyc-wlasna-marke-w-internecie_367_250.jpg)
Blogowanie krok po kroku. Jak tworzyć własną markę w internecie
Uczestnicy kursu dowiedzą się, dlaczego warto dzielić się swoimi pomysłami oraz jak to zrobić, by dotrzeć do szerszego grona odbiorców.
![chlopiec z maseczka na twarzy](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/kryzys-w-czasie-pandemii-dostep-non-stop/17133559-7-pol-PL/O-kryzysie-reakcjach-kryzysowych-i-profilaktyce-zalaman-psychicznych-dzieci-mlodziezy-i-doroslych-w-czasie-pandemii_367_250.jpg)
O kryzysie, reakcjach kryzysowych i profilaktyce załamań psychicznych dzieci, młodzieży i dorosłych w czasie pandemii
Kurs ma na celu wzmocnienie kompetencji nauczycieli w działaniach wychowawczo-dydaktycznych realizowanych w sytuacji kryzysu epidemiologicznego.
![relacje maski](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/relacje-dostep-non-stop/17134051-1-pol-PL/Ile-jest-relacji-w-relacji-w-szkole_367_250.jpg)
Ile jest relacji w relacji w szkole?
Celem kursu jest pokazanie jak do codzienności szkolnej wprowadzić element świadomej pracy na i z relacjami. Osadzenie ich w praktyce szkolnej i wdrożenie w konkretnych działaniach.
![Przemyslaw Staron jako czarodziej rpzy tablicy w klasie](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/nauczanie-zdalne-dostep-non-stop/17113642-4-pol-PL/Nauczanie-zdalne-wartosciowe-wsparcie-czy-koniecznosc_367_250.jpg)
Nauczanie zdalne - wartościowe wsparcie czy konieczność?
Podczas tego kursu dowiesz się, jak zacząć i stać się cyfrowym tubylcem, który „rozkminia każdą apkę”. Jeżeli jesteś gotowy na jazdę bez trzymanki i marzysz, żeby dzięki Twoim nowym umiejętnościom uczniom opadła szczęka, wybrałeś idealnie.
![nauczycielka czyta dzieciom bajke](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/bajkoterapia-dostep-non-stop/17105100-11-pol-PL/Zrozumiec-emocje.-Moc-bajek-terapeutycznych_367_250.jpg)
Zrozumieć emocje. Moc bajek terapeutycznych
Bajkoterapia to naturalna odpowiedź na potrzeby dzieci i młodzieży. Dzięki mocy słów oraz historii zawartych w bajkach możemy wywoływać pewne emocje, eliminować niepożądane zachowania i zapewniać wsparcie.
![rysunek zarowki](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/myslenie-wizualne-dostep-non-stop/17105815-9-pol-PL/Mysli-dobrze-narysowane.-Zastosowanie-myslenia-wizualnego-w-procesie-nauczania_367_250.jpg)
Myśli dobrze narysowane. Zastosowanie myślenia wizualnego w procesie nauczania
Celem kursu jest przybliżenie uczestnikom idei myślenia wizualnego. Kolejne moduły przedstawiają narzędzia, dzięki którym kursanci mogą się przekonać, że każdy potrafi rysować.
![nauczycielka z uczniami rozwiazujacymi zadania](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/animator-ortograffiti-dostep-non-stop/17104194-11-pol-PL/Animator-Ortograffiti.-Nowe-standardy-pomocy-psychologiczno-pedagogicznej-w-szkole-I-STOPIEN_367_250.jpg)
Animator Ortograffiti. Nowe standardy pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole (I STOPIEŃ)
Szukasz wciąż nowych rozwiązań. Uciekasz od rutyny. Chcesz dzielić się swoimi umiejętnościami i czerpać z doświadczenia innych. Uczniowie są dla Ciebie wyzwaniem i inspiracją zarazem. Mamy coś dla Ciebie.
![laptop dokumenty podpisywanie](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/ewaluacja-dostep-non_stop/17106558-12-pol-PL/Wiem-co-chce-osiagnac-lepsze-efekty-pracy-szkoly-dzieki-ewaluacji-wewnetrznej_367_250.jpg)
Wiem, co chcę osiągnąć – lepsze efekty pracy szkoły dzięki ewaluacji wewnętrznej
Kurs przeznaczony jest dla nauczycieli – członków zespołów ewaluacyjnych w szkołach oraz wszystkich osób zainteresowanych ewaluacją.
![zdjecie Iwony Majewskiej-Opielki](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/logodydaktyka-dostep-non-stop/17105996-21-pol-PL/Logodydaktyka-w-szkole-innowacyjna-koncepcja-wychowania-i-ksztalcenia_367_250.jpg)
Logodydaktyka w szkole – innowacyjna koncepcja wychowania i kształcenia
Ideą szkolenia jest dostarczenie wiedzy wspierającej rozwój indywidualny nauczycieli oraz wskazówek niezbędnych do skutecznego wspierania rozwoju uczniów. Wykłady prowadzone będą według spójnej koncepcji logodydaktyki Iwony Majewskiej-Opiełki.
![dzieci czytajace ksiazki leza w okregu](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/czytanie-przez-zabawe-dostep-non-stop/17104796-25-pol-PL/Uczyc-czytania-przez-zabawe_367_250.jpg)
Uczyć czytania przez zabawę
Ten kurs to zbiór oryginalnych i sprawdzonych w praktyce sposobów rozwijania czytelnictwa. Zawiera prezentację najskuteczniejszych metod nauki czytania oraz mnóstwo praktycznych ćwiczeń. Będzie również okazją do wymiany doświadczeń i pomysłów międ...
![uczen zdolny](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/uczen_zdolny_dostep-non-stop/17106739-12-pol-PL/Wyzwanie-w-klasie-nie-taka-prosta-praca-z-uczniem-zdolnym_367_250.jpg)
Wyzwanie w klasie – nie taka prosta praca z uczniem zdolnym
Celem szkolenia będzie udzielenie odpowiedzi na pytania, co to są zdolności i talenty; kim jest uczeń zdolny; jak organizować proces uczenia się oraz nauczania, aby zdolni mogli się rozwijać; skąd czerpać inspiracje w rozwiązaniach systemowych w p...
![nauczycielka i uczniowe stoja w rzedzie w klasie](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/ocenianiesp-dostep-non-stop/17107739-36-pol-PL/Czy-ocenianie-moze-byc-OK-Ocenianie-ksztaltujace-w-szkole-podstawowej-w-praktycznych-zastosowaniach_367_250.jpg)
Czy ocenianie może być OK? Ocenianie kształtujące w szkole podstawowej w praktycznych zastosowaniach
Dlaczego warto pogłębiać wiedzę na temat uczenia się i oceniania? Po pierwsze – aby z uczenia się uczynić przyjemność, a nie obowiązek. Po drugie – aby motywować uczniów do nauki i pomóc im odnosić sukcesy edukacyjne! A po trzecie – żeby móc spełn...