Nasze kursy
- Animator Ortograffiti
- Trener Metody Ortograffiti
- Trener czytelnictwa
- Specjalista neuroedukator
- Specjalista ds. oceniania kształtującego
- Specjalista coach
- Specjalista ds. motywowania uczniów
- Specjalista ds. współpracy z rodzicami
- Specjalista ds. pomocy psychologiczno-pedagogicznej
- Specjalista ds. innowacji
- Specjalista ds. metodyki nauczania
- Nauczyciel z pasją
- Nauczyciel z kompetencjami XXI wieku
Dziecko z zespołem Aspergera w klasie. Niezbędnik nauczyciela
Według danych statystycznych, w średniej wielkości szkole w każdym roczniku jest co najmniej jeden uczeń z zespołem Aspergera. Jak zrozumieć jego świat i co kryje się pod dość tajemniczą nazwą „zespół Aspergera”?
Czy ocenienie może być OK? Ocenianie kształtujące w edukacji wczesnoszkolnej
Uczestniczący w kursie nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej poznają podstawowe pojęcia strategii pedagogicznej, jakim jest ocenianie kształtujące, oraz dowiedzą się, jak je stosować w nauczaniu. Ponadto zdobędą umiejętności skutecznej motywacji uc...
Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu II STOPIEŃ
Dzięki temu szkoleniu Kursanci będą mogli pogłębić problematykę omówioną na kursie "Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu (I STOPIEŃ)" w aspekcie praktycznym. Dowiedzą się, jak zastosować zgromadzoną wiedzę o funkcjonowaniu człowieka, zwłaszcza w...
Wiem, co chcę osiągnąć – lepsze efekty pracy szkoły dzięki ewaluacji wewnętrznej
Kurs przeznaczony jest dla nauczycieli – członków zespołów ewaluacyjnych w szkołach oraz wszystkich osób zainteresowanych ewaluacją.
Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu I STOPIEŃ
Neuroedukacja to rewolucja w nauczaniu. Chociaż jeszcze nie odkryliśmy wszystkiego o tym, jak działa mózg – wiemy już wystarczająco dużo, aby formułować nowe postulaty na rzecz edukacji uzasadnionej neurologicznie – edukacji na miarę XXI wieku.
Sojusznicy czy wrogowie - o współpracy z rodzicami
Celem kursu jest budowanie efektywnej współpracy nauczycieli z rodzicami. Trudności i korzyści wynikające ze współpracy, skuteczna komunikacja, bariery w komunikacji, strategie radzenia sobie w trudnych sytuacjach – to tylko przykładowe zagadnieni...
Wyzwanie w klasie – nie taka prosta praca z uczniem zdolnym
Celem szkolenia będzie udzielenie odpowiedzi na pytania, co to są zdolności i talenty; kim jest uczeń zdolny; jak organizować proces uczenia się oraz nauczania, aby zdolni mogli się rozwijać; skąd czerpać inspiracje w rozwiązaniach systemowych w p...
Czy ocenianie może być OK? Ocenianie kształtujące w szkole podstawowej w praktycznych zastosowaniach
Dlaczego warto pogłębiać wiedzę na temat uczenia się i oceniania? Po pierwsze – aby z uczenia się uczynić przyjemność, a nie obowiązek. Po drugie – aby motywować uczniów do nauki i pomóc im odnosić sukcesy edukacyjne! A po trzecie – żeby móc spełn...
Jak zacząć nowy rozdział z klasą? Metody budowania relacji, zaufania i współpracy
Spotkanie z grupą uczniów i zbudowanie z nimi korzystnej i przyjaznej relacji to wyzwanie nie tylko dla niedoświadczonego nauczyciela. Kurs jest dedykowany zarówno doświadczonym, jak i młodych stażem pedagogom, a prezentowane metody można stosować...