Nasze kursy
- Animator Ortograffiti
- Trener Metody Ortograffiti
- Trener czytelnictwa
- Specjalista neuroedukator
- Specjalista ds. oceniania kształtującego
- Specjalista coach
- Specjalista ds. motywowania uczniów
- Specjalista ds. współpracy z rodzicami
- Specjalista ds. pomocy psychologiczno-pedagogicznej
- Specjalista ds. innowacji
- Specjalista ds. metodyki nauczania
- Nauczyciel z pasją
- Nauczyciel z kompetencjami XXI wieku
![napis design na tle](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/design-dostep-non-stop/17150977-13-pol-PL/Zaprojektuj-edukacje.-Design-Thinking-w-Twojej-szkole_367_250.jpg)
Zaprojektuj edukację. Design Thinking w Twojej szkole
Kurs ma za zadanie przybliżyć nauczycielom metodologię Design Thinking i dać im narzędzia do korzystania z niej w zmianie przestrzeni szkoły integracji zajęć, na godzinie wychowawczej czy w planowaniu własnych zajęć. W module 2 i 3 zachęcamy do pr...
![mind mapping laptop](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/toc-dostep-non-stop/17146931-22-pol-PL/Myslenie-kompetencja-nr-1-XXI-wieku.-Czym-sa-narzedzia-TOC_367_250.jpg)
Myślenie – kompetencja nr 1 XXI wieku. Czym są narzędzia TOC?
Celem kursu jest zrozumienie pojęcia „myślenie krytyczne” oraz świadome stosowanie go w życiu zawodowym i osobistym.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/asperger-dostep-non-stop/17144481-18-pol-PL/Dziecko-z-zespolem-Aspergera-w-klasie.-Niezbednik-nauczyciela_367_250.jpg)
Dziecko z zespołem Aspergera w klasie. Niezbędnik nauczyciela
Według danych statystycznych, w średniej wielkości szkole w każdym roczniku jest co najmniej jeden uczeń z zespołem Aspergera. Jak zrozumieć jego świat i co kryje się pod dość tajemniczą nazwą „zespół Aspergera”?
![radosne dzieci z rekami uniesionymi do gory](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/ocenianieew-dostep-non-stop/17143433-13-pol-PL/Czy-ocenienie-moze-byc-OK-Ocenianie-ksztaltujace-w-edukacji-wczesnoszkolnej_367_250.jpg)
Czy ocenienie może być OK? Ocenianie kształtujące w edukacji wczesnoszkolnej
Uczestniczący w kursie nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej poznają podstawowe pojęcia strategii pedagogicznej, jakim jest ocenianie kształtujące, oraz dowiedzą się, jak je stosować w nauczaniu. Ponadto zdobędą umiejętności skutecznej motywacji uc...
![zdjecie kursu](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/grywalizacja-dostep-non-stop/17137739-7-pol-PL/Zostan-Mistrzem-Gry!-Grywalizacja-w-edukacji_367_250.jpg)
Zostań Mistrzem Gry! Grywalizacja w edukacji
Wyjątkowa propozycja dla nauczycieli, którym zależy na skutecznym motywowaniu uczniów do nauki, a także dla tych, którzy szukają nowatorskich i sprawdzonych metod na podwyższanie jakości nauczania. Pracuj ciekawie, bo edukacja naprawdę może być za...
![relacje maski](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/relacje-dostep-non-stop/17134051-1-pol-PL/Ile-jest-relacji-w-relacji-w-szkole_367_250.jpg)
Ile jest relacji w relacji w szkole?
Celem kursu jest pokazanie jak do codzienności szkolnej wprowadzić element świadomej pracy na i z relacjami. Osadzenie ich w praktyce szkolnej i wdrożenie w konkretnych działaniach.
![rysunek zarowki](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/myslenie-wizualne-dostep-non-stop/17105815-9-pol-PL/Mysli-dobrze-narysowane.-Zastosowanie-myslenia-wizualnego-w-procesie-nauczania_367_250.jpg)
Myśli dobrze narysowane. Zastosowanie myślenia wizualnego w procesie nauczania
Celem kursu jest przybliżenie uczestnikom idei myślenia wizualnego. Kolejne moduły przedstawiają narzędzia, dzięki którym kursanci mogą się przekonać, że każdy potrafi rysować.
![laptop dokumenty podpisywanie](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/ewaluacja-dostep-non_stop/17106558-12-pol-PL/Wiem-co-chce-osiagnac-lepsze-efekty-pracy-szkoly-dzieki-ewaluacji-wewnetrznej_367_250.jpg)
Wiem, co chcę osiągnąć – lepsze efekty pracy szkoły dzięki ewaluacji wewnętrznej
Kurs przeznaczony jest dla nauczycieli – członków zespołów ewaluacyjnych w szkołach oraz wszystkich osób zainteresowanych ewaluacją.
![rodzice z dzieckiem na spotkaniu z nauczycielka](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/sojusznicy-dostep-non-stop/17106920-16-pol-PL/Sojusznicy-czy-wrogowie-o-wspolpracy-z-rodzicami_367_250.jpg)
Sojusznicy czy wrogowie - o współpracy z rodzicami
Celem kursu jest budowanie efektywnej współpracy nauczycieli z rodzicami. Trudności i korzyści wynikające ze współpracy, skuteczna komunikacja, bariery w komunikacji, strategie radzenia sobie w trudnych sytuacjach – to tylko przykładowe zagadnieni...
![zdjecie Iwony Majewskiej-Opielki](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/logodydaktyka-dostep-non-stop/17105996-21-pol-PL/Logodydaktyka-w-szkole-innowacyjna-koncepcja-wychowania-i-ksztalcenia_367_250.jpg)
Logodydaktyka w szkole – innowacyjna koncepcja wychowania i kształcenia
Ideą szkolenia jest dostarczenie wiedzy wspierającej rozwój indywidualny nauczycieli oraz wskazówek niezbędnych do skutecznego wspierania rozwoju uczniów. Wykłady prowadzone będą według spójnej koncepcji logodydaktyki Iwony Majewskiej-Opiełki.
![uczen zdolny](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/uczen_zdolny_dostep-non-stop/17106739-12-pol-PL/Wyzwanie-w-klasie-nie-taka-prosta-praca-z-uczniem-zdolnym_367_250.jpg)
Wyzwanie w klasie – nie taka prosta praca z uczniem zdolnym
Celem szkolenia będzie udzielenie odpowiedzi na pytania, co to są zdolności i talenty; kim jest uczeń zdolny; jak organizować proces uczenia się oraz nauczania, aby zdolni mogli się rozwijać; skąd czerpać inspiracje w rozwiązaniach systemowych w p...
![nauczycielka i uczniowe stoja w rzedzie w klasie](/var/ezwebin_site/storage/images/kursy/ocenianiesp-dostep-non-stop/17107739-36-pol-PL/Czy-ocenianie-moze-byc-OK-Ocenianie-ksztaltujace-w-szkole-podstawowej-w-praktycznych-zastosowaniach_367_250.jpg)
Czy ocenianie może być OK? Ocenianie kształtujące w szkole podstawowej w praktycznych zastosowaniach
Dlaczego warto pogłębiać wiedzę na temat uczenia się i oceniania? Po pierwsze – aby z uczenia się uczynić przyjemność, a nie obowiązek. Po drugie – aby motywować uczniów do nauki i pomóc im odnosić sukcesy edukacyjne! A po trzecie – żeby móc spełn...