Nasze kursy
- Animator Ortograffiti
- Trener Metody Ortograffiti
- Trener czytelnictwa
- Specjalista neuroedukator
- Specjalista ds. oceniania kształtującego
- Specjalista coach
- Specjalista ds. motywowania uczniów
- Specjalista ds. współpracy z rodzicami
- Specjalista ds. pomocy psychologiczno-pedagogicznej
- Specjalista ds. innowacji
- Specjalista ds. metodyki nauczania
- Nauczyciel z pasją
- Nauczyciel z kompetencjami XXI wieku
Profesjonalny warsztat Animatora Ortograffiti (II STOPIEŃ)
Kurs adresujemy dla wszystkich nauczycieli, którzy już założyli kluby w swoich szkołach - są Animatorami Ortograffiti - lub mają zamiar zrobić to wkrótce. Chcemy, by kurs stał się zachętą do rozwijania i doskonalenia warsztatu pracy Animatora Orto...
Nowe kompetencje Animatora Ortograffiti (III STOPIEŃ)
Kurs skierowany jest do nauczycieli, pedagogów i psychologów, którzy prowadzą w swojej szkole aktywnie działający Klub Ortograffiti i ma za zadanie pogłębić umiejętności Animatorów i pomóc im w ich codziennej pracy.
Dziecko z zespołem Aspergera w klasie. Niezbędnik nauczyciela
Według danych statystycznych, w średniej wielkości szkole w każdym roczniku jest co najmniej jeden uczeń z zespołem Aspergera. Jak zrozumieć jego świat i co kryje się pod dość tajemniczą nazwą „zespół Aspergera”?
Czy ocenienie może być OK? Ocenianie kształtujące w edukacji wczesnoszkolnej
Uczestniczący w kursie nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej poznają podstawowe pojęcia strategii pedagogicznej, jakim jest ocenianie kształtujące, oraz dowiedzą się, jak je stosować w nauczaniu. Ponadto zdobędą umiejętności skutecznej motywacji uc...
Animator Ortograffiti. Nowe standardy pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole (I STOPIEŃ)
Szukasz wciąż nowych rozwiązań. Uciekasz od rutyny. Chcesz dzielić się swoimi umiejętnościami i czerpać z doświadczenia innych. Uczniowie są dla Ciebie wyzwaniem i inspiracją zarazem. Mamy coś dla Ciebie.
Czy ocenianie może być OK? Ocenianie kształtujące w szkole podstawowej w praktycznych zastosowaniach
Dlaczego warto pogłębiać wiedzę na temat uczenia się i oceniania? Po pierwsze – aby z uczenia się uczynić przyjemność, a nie obowiązek. Po drugie – aby motywować uczniów do nauki i pomóc im odnosić sukcesy edukacyjne! A po trzecie – żeby móc spełn...