Nasze kursy
- Animator Ortograffiti
- Trener Metody Ortograffiti
- Trener czytelnictwa
- Specjalista neuroedukator
- Specjalista ds. oceniania kształtującego
- Specjalista coach
- Specjalista ds. motywowania uczniów
- Specjalista ds. współpracy z rodzicami
- Specjalista ds. pomocy psychologiczno-pedagogicznej
- Specjalista ds. innowacji
- Specjalista ds. metodyki nauczania
- Nauczyciel z pasją
- Nauczyciel z kompetencjami XXI wieku
Coaching w edukacji I stopnia
Poziom: nauczyciele wszystkich poziomów, pedagodzy, dyrektorzy; W trakcie tego szkolenia coach z wieloletnim stażem wyjaśni, na czym dokładnie polega coaching, wskaże, które narzędzia coachingowe można z powodzeniem wykorzystywać w szkole i przed...
Lepszy nauczyciel i lepszy uczeń. Coaching w edukacji II stopnia
Poziom: wszystkie poziomy i przedmioty, wychowawcy klas; Zapraszamy do drugiego etapu podróży po coachingu w edukacji. W nowej odsłonie znajdziecie jeszcze więcej narzędzi i inspirujących pomysłów na zajęcia.
Czy ocenienie może być OK? Ocenianie kształtujące w edukacji wczesnoszkolnej
Uczestniczący w kursie nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej poznają podstawowe pojęcia strategii pedagogicznej, jakim jest ocenianie kształtujące, oraz dowiedzą się, jak je stosować w nauczaniu. Ponadto zdobędą umiejętności skutecznej motywacji uc...
Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu II STOPIEŃ
Dzięki temu szkoleniu Kursanci będą mogli pogłębić problematykę omówioną na kursie "Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu (I STOPIEŃ)" w aspekcie praktycznym. Dowiedzą się, jak zastosować zgromadzoną wiedzę o funkcjonowaniu człowieka, zwłaszcza w...
Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu I STOPIEŃ
Neuroedukacja to rewolucja w nauczaniu. Chociaż jeszcze nie odkryliśmy wszystkiego o tym, jak działa mózg – wiemy już wystarczająco dużo, aby formułować nowe postulaty na rzecz edukacji uzasadnionej neurologicznie – edukacji na miarę XXI wieku.
Czy ocenianie może być OK? Ocenianie kształtujące w szkole podstawowej w praktycznych zastosowaniach
Dlaczego warto pogłębiać wiedzę na temat uczenia się i oceniania? Po pierwsze – aby z uczenia się uczynić przyjemność, a nie obowiązek. Po drugie – aby motywować uczniów do nauki i pomóc im odnosić sukcesy edukacyjne! A po trzecie – żeby móc spełn...