Zaloguj się

Menu

Kursy internetowe

Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu (II stopień)

Moduł 2. Różne oblicza bezpieczeństwa w szkole

Temat: Moduł 2. Zadanie 3.

Autor Wiadomość
Anna Jerzakowska

postów: 648

Pamiętaj o magicznej roli pochwały, życzliwości i zainteresowania. Ocenianie, które się na nich
opiera, ma zupełnie inny wymiar psychologiczny. Zastanów się, co działa na ciebie najbardziej?
Co najbardziej motywuje cię do pracy?
Lilla Górnik

postów: 28

Docenienie mojej pracy, dostrzeganie przez przełożonych i wspópracowników zaangażowania i chęci doskonalenia... Życzę tego każdemu uczniowi!

Magda Piontke

postów: 24

Najbardziej motywuje mnie przemiana, jaka zachodzi w uczniach- gdy zyskują błyskotliwe poczucie humoru, dystans do samych siebie, gdy uczą się być zdecydowani, ale łagodni wobec innych, gdy zaczynają ROZUMIEĆ i wykazywać ZAINTERESOWANIE.

Paulina Sapoń

postów: 15

Najbardziej motywują mnie wypowiedzi dotyczące wysiłku jaki włożyłam w daną pracę: ugotowanie obiadu, czy przygotowanie przemówienia. wypowiedzi typu: ale z Ciebie świetna kucharka, czy świetna mówczyni, nie mobilizują do dalszej pracy. Podkreślenie szczegółów daje efekt

Aby uczestniczyć w dyskusjach na forum należy być zalogowanym. Możesz się zalogować tutaj.