Zaloguj się

Menu

Kursy internetowe

Metody aktywizujące na lekcjach matematyki w klasach IV–VIII w przygotowaniach do egzaminu ósmoklasisty

Moduł 3. Zakodowana matematyka

Temat: Moduł 3. Zadanie 2.

Autor Wiadomość
Anna Lisakowska

postów: 5

Można wykorzystać jako zadanie domowe. Zakodować treść zadania lub link strony z zadaniem. 


Lekcje dodatkowe z rozwiązywaniem łamigłówek.

Danuta Chrząstek

postów: 13

Ja już korzystałam z kodów QR na zajęciach projektowych.

Elżbieta Wojtkowiak

postów: 7

Ja wykorzystywałam w klasie 4 do odpytywania np. tabliczki mnożenia

Dorota Wróbel

postów: 2

My bawiliśmy się z kodami OR podczas organizowanej Nocy Szóstoklasistów do zorganizowania podchodów. Zakodowane były w nich rozmaite zadania do wykonania w terenie. Wśród nich były też zadania matematyczne.

Anna Kulik

postów: 1

Super te kody, ciekawe pomysły, szczególnie matematyczne podchody

Iwona Kowal

postów: 8

Z pewnoscią wykorzystanie kodów QR bedzie ciekawe dla uczniów w róznyh sytuacjach, ale konkurs z ich zastosowaniem to pomysł godny polecenia.


 

Zmodyfikowany: Poniedziałek, 21 Maj 2018 16:43:19 - Iwona Kowal

Piotr Ramski

postów: 6

Lekcje powtórzeniowe najlepiej sie na to nadają

Danuta Chrząstek

postów: 13

Wykorzystanie kodów QR fajnie się sprawdzi na lekcjach powtórzeniowych, konkursach matematycznych.

Małgorzata Dzido

postów: 2

Lekcje powtórzeniowe lub dodatkowe zajęcia z projektów edukacyjnych.

Zmodyfikowany: Czwartek, 17 Maj 2018 13:29:08 - Małgorzata Dzido

Marzena Ziemann

postów: 11

Lekcje powtórzeniowe, konkursy , lekcje wprowadzające i wiele innych tylko trzeba miec czas aby to przygotowac. Ja w miare mozliwości czasowych bede korzystała, gdyż moim uczniom to sie podoba i fajnie wtedy pracują.

Agata Kapusta

postów: 4

Kody QR wzbudzają ciekawość , więc można je wykorzystać do wprowadzania nowych treści. Podanie linku do filmiku w postaci kodu motywuje do jego obejrzenia. Można zakodować wzory na pola i objętości, własności figur, własności działań. Zebranie treści np. z całego działu albo na koniec roku szkolnego zmieści się na jednej kartce i będzie łatwo dostępne w każdej chwili.

Gabriela Choińska

postów: 2

Jako konkurs matematyczny, lekcję powtórzeniową

Iwona Michalska

postów: 17

Myślę, że jako element klasowego, czy szkolnego konkursu matematycznego całorocznego. Nietypowa forma może zachęcić do przeczytania zadań i udziału w konkursie, także tych uczniów mniej zmotywowanych.

Joanna Witkowska

postów: 4

Kody QR można wykorzystać w celu oszczędzania papieru do przygotowania pracy domowej, dodatkowych zadań dla uczniów zdolnych, których nie ma w podręczniku czy zbiorach. Można wykorzystać do kodowania różnych terminów klasówek, wyjść, terminów spotkań z rodzicami. 

Agnieszka Koźlik

postów: 5

Myśle, żo kody QR można wykorzystać do powtórzenia pewnych partii materiału lub do wprowadzenia nowych wiadomości. Można nimi zaszyfrować np. nowe twierdzenia lub definicje. 

Agnieszka Koźlik

postów: 5

Myśle, żo kody QR można wykorzystać do powtórzenia pewnych partii materiału lub do wprowadzenia nowych wiadomości. Można nimi zaszyfrować np. nowe twierdzenia lub definicje. 

Sylwia Ciesielska

postów: 5

Planuję wykorzystać kody QR w czerwcu, po realizacji najważniejszych treści. Wówczas zacznę powtarzanie i utrwalanie wiadomości. Myślę, że będzie to dla uczniów bardzo atrakcyjne. Kody QR można również wykorzystać do podaniaw ten sposób pracy domowej dla uczniów.

Ewa Wideńska

postów: 3

Spróbuję wykorzystać je na lekcjach powtórzeniowych.


A możeby tak na "prima-aprilis" zaszyfrować uczniom oceny z jakiegoś sprawdzianu blunk?

imie nazwisko

postów: 5

Kody QR to świetny pomysł na podchody matematyczne podczas Zielonej Szkoły - wykorzystamy happy

Ramona Wiora

postów: 7

Jeszcze nie wykorzystywałam kodów QR na lekcjach, chociaż zetknęłam się z nimi jakieś pół roku temu. Na pewno to zrobię w najbliższym czasie na lekcjach utrwalających materiał.

Aby uczestniczyć w dyskusjach na forum należy być zalogowanym. Możesz się zalogować tutaj.