Zaloguj się

Menu

Kursy internetowe

Metody aktywizujące na lekcjach matematyki w klasach IV–VIII w przygotowaniach do egzaminu ósmoklasisty

Moduł 2. Quizy interaktywne

Temat: zadanie

Autor Wiadomość
Bogumiła Nowak

postów: 4

Zadanie o procentach przrobię z klasą VI, uważam że jest ciekawe. Zobacze jak uczniowie bedą pracowac.

Ewelina Kaczyńska

postów: 2

Sprawdza się na lekcjach powtórzeniowych.

Maja Ochryniuk

postów: 15

Myślę że fajna sprawa dla uczniów. napewno wykorzystam przy powtarzaniu materiału. 

Aneta Żmuda

postów: 12

Realia mojej szkoły nie pozwalają korzystać z tego typu quizów na lekcjach

Aneta Żmuda

postów: 12

Realia mojej szkoły nie pozwalają korzystać z tego typu quizów na lekcjach

Agnieszka Sieg-Szymańska

postów: 2

Zgadzam się z tym, że Quizy, są dobre przy powtórkach. Na co dzień lepiej sprawdza się zeszyt i tablica.

Renata Kulisz

postów: 2

Korzystałam z Quizziz jako konkurs Tabliczki Mnożenia. Uważam, że to zwyczajnie ułatwia mi życie - nie mam sprawdzania{#emotions_dlg.wink}

Nikodema Misztalska

postów: 3

Na zajeciach dodatkowych praca jak najbardziej. Nie zawsze mając dostęp do tablicy iunteraktywnej, bo dzielę z innymi nauczycielami salę sporadycznie mogę korzystać. Poza tym uczniowie pracując na interaktywnych qizach traktowali ta jako fajną zabawę. I niestety tylko zabawę. Sporadyczna praca na interaktywnych narzędziach-czemu nie?

Iwona Cygnarowicz

postów: 2

Myślę że fajna sprawa dla uczniów. napewno wykorzystam.

Iwona Cygnarowicz

postów: 2

Myślę że fajna sprawa dla uczniów. napewno wykorzystam.

Karolina Krzemińska

postów: 20

Świetna sprawa na lekcjach powtórzeniowych happy

Marek Okrasiński

postów: 3

Totalne nieporozumienie! Tablica i rzutnik w klasie. Takie są realia i to te pozytywne, wcale nie najczęstsze. Matematyka w wiekszości szkół to tablica i kreda oraz trochę pomocy naukowych. Do tego DOBRY nauczyciel i wystarczy. Z zabawkami olimpiady się nie wygra. Quizy - na zajęcich dodatkowych (płatnych) - OK. Osobiście proponuję Moodle i możliwość tworzenia kursów tam. Są po Polsku i bardzo proste. Na pewno nie będę korzystał z tych proponowanych na kursie - strata czasu.{#emotions_dlg.frown}

Marek Okrasiński

postów: 3

Totalne nieporozumienie! Tablica i rzutnik w klasie. Takie są realia i to te pozytywne, wcale nie najczęstsze. Matematyka w wiekszości szkół to tablica i kreda oraz trochę pomocy naukowych. Do tego DOBRY nauczyciel i wystarczy. Z zabawkami olimpiady się nie wygra. Quizy - na zajęcich dodatkowych (płatnych) - OK. Osobiście proponuję Moodle i możliwość tworzenia kursów tam. Są po Polsku i bardzo proste. Na pewno nie będę korzystał z tych proponowanych na kursie - strata czasu.{#emotions_dlg.frown}

Anna Wilczura

postów: 12

Po modyfikacji wykorzystam przy powtórkach w klasie siódmej.

Monika Szymańska

postów: 9

Jak najbardziej można wykorzystać przy powtórkach.

Liliana Ziółkowska-Kołczewska

postów: 4

Wykorzystałam quizy z graniastosłupów i porównywania ułamków zwykłych na lekcjach. Uczniom ta forma powtórzeń bardzo się podobała.

Agnieszka Wojciechowska

postów: 3

Dobre na powtórki i angażujące uczniów

Bogumiła Nowak

postów: 4

Dobre przy powtórkach

Bogumiła Nowak

postów: 4

Dobre przy powtórkach

Bogumiła Nowak

postów: 4

Dobre przy powtórkach

Aby uczestniczyć w dyskusjach na forum należy być zalogowanym. Możesz się zalogować tutaj.