Zaloguj się

Menu

Kursy internetowe

Metody aktywizujące na lekcjach matematyki w klasach IV–VIII w przygotowaniach do egzaminu ósmoklasisty

Moduł 1. Metody aktywizujące – czy warto podjąć wyzwanie?

Temat: Moduł 1. Zadanie 3

Autor Wiadomość
Gabriela Sieracka

postów: 4

- zadania z treścią


- działania na liczbach całkowitych,


- działania na ułamkach zwykłych i dziesiętnych


Uczniowie nie lubią czytać zadań z treścią, mają problem z czytaniem ze zrozumieniem oraz z opracowaniem kolejnych etapów rozwiązania.


Nie zwracają uwagi na znaki, nie wiedzą kiedy liczby odejmować a kiedy dodawać.


Mają problem z zamianą ułamków zwykłych na dziesiętne i odwrotnie - zbyt mało czasu na utrwalenie tych umiejętności.

Aby uczestniczyć w dyskusjach na forum należy być zalogowanym. Możesz się zalogować tutaj.