Zaloguj się

Menu

Kursy internetowe

Egzamin ósmoklasisty z Ortograffiti. Język polski

Moduł 2. Funkcje, znaczenie i wpływ zadań z „Ortograffiti” dla klas 7 i 8 szkoły podstawowej na proces czytania ze zrozumieniem oraz terapii ucznió...

Temat: Moduł 2. Zadanie 2.

Autor Wiadomość
Anna Jerzakowska

postów: 648

A teraz zastanów się i odpowiedz na dwa pytania:
1. Jakich narzędzi i metod nie wykorzystał nauczyciel w toku lekcji?
2. W jaki sposób nauczyciel mógł zaangażować uczniów w lekcję, stosując słowa Konfucjusza:
„Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem”?
Swoimi refleksjami podziel się na forum.
Joanna Grabska

postów: 6

1i 2. nauczyciel nia zastosował matod aktywizujących uczniów, dzieci zamiast zobaczyć mapę, kompas, lupę , lornetkę, aparat fotograficzny, mikroskop zapisały tylko słownictwo w zeszycie i tam też zobaczyły jak wygląda ten sprzęt. Lekcja powinna oparta być na doświadczeniu - dzici powinny zobaczyć coś przez mikroskop, ustalić kierunki świata na kompasie itp.


 

Aby uczestniczyć w dyskusjach na forum należy być zalogowanym. Możesz się zalogować tutaj.