W materiale źródłowym Narzędzie 3. Przewodnik po procesie planowania lekcji zaprezentowano bardzo dobre, lecz pracochłonne narzędzie służące do planowania lekcji. Wydaje się ono stosunkowo trudne do zastosowania w codziennej praktyce.
Zastanów się, które z wymienionych w Narzędziu 3 kroków w procesie planowania lekcji należą do Twojego świadomego, rutynowego działania, które stosujesz/wykorzystujesz intuicyjnie, a które wynikają samoistnie ze stosowanej przez Ciebie obudowy dydaktycznej. A może są też
takie, których nie uwzględniasz? Zastanów się, o których krokach/etapach z planowania lekcji zawartych w Narzędziu 3 warto pamiętać i wykorzystywać je w swojej pracy.
Podany fragment pozycji: Narzędzie 3. Przewodnik po procesie planowania lekcji, w: Cele uczenia się. Jak pomóc uczniom zrozumieć każdą lekcję, C.M. Moss, S.M. Brookhart, przeł. W. Gasperczyk, Warszawa 2014, s. 183–191.
Film dostępny w internecie:
http://www.bc.ore.edu.pl/Content/683/cele-uczenia-sie. pdf. Skrót adresu:
http://goo.gl/LR4oZy