Zaloguj się

Menu

Kursy internetowe

Czy ocenianie może być OK? Ocenianie kształtujące w praktycznych zastosowaniach

Moduł 2. Cele uczenia się i kryteria oceniania – sformułowane w języku ucznia

Temat: Moduł 2. Zadanie 3.

Autor Wiadomość
Angelika Strzałkowska
Kursy internetowe z Operonem

postów: 529

Dowiedz się więcej na temat tego, czym są cele kształcenia. Zapraszamy do lektury fragmentu publikacji poświęconego celom uczenia się: Typologia i zasady stanowienia celów kształcenia, w:
Strategia kształcenia wyprzedzającego, pod red. S. Dylaka, Poznań 2013, s. 19–22.
Dostępny w internecie: http://www.eid.edu.pl/_upload/file/2015_07/strategia_ksztalcenia_wyprzedzajacego.pdf. Skrót adresu: http://goo.gl/MG50BD.
UWAGA: zauważ, że w tej samej publikacji w praktycznych przykładach nie używa się już sformułowań z proponowanej typologii (cele operacyjne), ale z podstawy programowej (szczegółowe wymagania) – patrz np. s. 32.

Aby uczestniczyć w dyskusjach na forum należy być zalogowanym. Możesz się zalogować tutaj.