Zaloguj się

Menu

Kursy internetowe

Animator Ortograffiti. Nowe standardy pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole (I STOPIEŃ) <non stop>

Moduł 2. Metoda Ortograffiti. Możliwości i rozwiązania

Temat: Moduł 2. Zadanie 1.

Autor Wiadomość
Angelika Strzałkowska
Kursy internetowe z Operonem

postów: 529

Zaobserwuj, jak pracuje uczeń, który może wykorzystać swój potencjał – naturalny skarb. Podziel się swoimi doświadczeniami. Przemyśl i powiedz, czy powstaje na tym gruncie przestrzeń do rozwijania motywacji dziecka do uczenia się. Podziel się swoimi przemyśleniami i spostrzeżeniami na forum.
Janina Gryźniak

postów: 4

Uczeń wykorzystujący swój potencjał uczy się na błędach, zauważa analogie, szuka innych rozwiązań, czasem eksperymentuje, aby znaleźć poparcie dla swojej tezy. Bywa, że się myli, ale wyciąga z tego najważniejszą naukę.

Izabela Poniatowska

postów: 6

Uczeń, któy wykorzystuje swój potencjał, jest uczniem pewnym tego, co robi. A ta pewność daje mu przestrzeń do rozwijania się. Taki uczeń nie musi martwić się, w jaki sposób działać, bo to wie, przykładając swoje zasoby do problemu, z którym ma się zmierzyć. To niweluje stres, wspomaga efektywne mierzenie się z trudnościami.

Izabela Poniatowska

postów: 6

Uczeń, któy wykorzystuje swój potencjał, jest uczniem pewnym tego, co robi. A ta pewność daje mu przestrzeń do rozwijania się. Taki uczeń nie musi martwić się, w jaki sposób działać, bo to wie, przykładając swoje zasoby do problemu, z którym ma się zmierzyć. To niweluje stres, wspomaga efektywne mierzenie się z trudnościami.

Aby uczestniczyć w dyskusjach na forum należy być zalogowanym. Możesz się zalogować tutaj.