Zaloguj się

Menu

Kursy internetowe

Forum Forum Akademii Ortograffiti

Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem

Temat: problem z minitestem "wszystko zgodnie z prawem"

Autor Wiadomość
Alicja Cejrowska

postów: 4

Pytanie 1 już aktywne , ale zablokowane jest teraz pytanie 2

Anna Nadrowska
Kursy internetowe z Operonem

postów: 2483

Szanowna Pani Katarzyno,


egzamin z tego kursu odbędzie się jeszcze w weekend 12-14 sierpnia. Jeśli do tego czasu zdąży Pani wysłać zgłoszenie i uiścić opłatę, będzie Pani mogła wziąć udział w egzaminie. {#emotions_dlg.smile}


Pozdrawiam serdecznie!

KATARZYNA PISULA

postów: 15

Szanowni Państwo,


poprzednim razem miałam problemy z pytaniem, w którym wykorzystano materiał video. Od tego czasu nie logowałam się na stronie operonu i niestety przegapiłam egzamin. CZy jeżeli uiszczę teraz oplatę, będę mogla przystapić do egzaminu? Jest długo po terminie sadPozdrawiam

Anna Nadrowska
Kursy internetowe z Operonem

postów: 2483



Mam problem z zaznaczeniem odpowiedzi na pytanie 2 w minitescie 1. Obejrzałam filmik już kilka razy i niestety to nic nie pomogło.



Szanowna Pani,


minitest jest zaliczony, formularz zgłoszenia już jest dostępny. Przepraszamy za problemy!


 


 

Zmodyfikowany: Środa, 29 Czerwiec 2016 13:10:36 - Anna Nadrowska

Dorota Podgórska

postów: 1


Mam problem z zaznaczeniem odpowiedzi na pytanie 2 w minitescie 1. Obejrzałam filmik już kilka razy i niestety to nic nie pomogło.

 

Zmodyfikowany: Wtorek, 28 Czerwiec 2016 21:40:10 - Dorota Podgórska

Anna Nadrowska
Kursy internetowe z Operonem

postów: 2483


Witam,


Wciąż mam problem z rozwiązaniem minitestu nr 1, bo pytanie 2 jest nieaktywne. Próbowałam na różnych przeglądarkach i ani wielokrotne oglądanie filmu, ani restart sugerowany przez Państwa nie pomaga.


Proszę o interwencję, zwłaszcza że wysłany do Państwa mail pozostał bez odpowiedzi. 



Szanowna Pani,


przepraszamy, że trwało to tak długo, ale w końcu udało się rozwiązać problem. Kurs jest zaliczony, może Pani wysłać zgłoszenie na egzamin.


Pozdrawiam serdecznie!

Anna Nadrowska
Kursy internetowe z Operonem

postów: 2483


Niestety, nadal nie mogę wypełnić minitestu 1, a chciałam opłacić egzamin. Ponownie proszę o pomoc. Pozdrawiam



Szanowna Pani,


już udało nam sie rozwiązać problem. Formularz zgłoszenia jest dostępny.


Przepraszamy za niedogodności!


 

Anna Nadrowska
Kursy internetowe z Operonem

postów: 2483


Nic nie rozumiem. Nie mogę zapłacić za egzamin,na moim profilu mam informację: "Aby móc przystąpić do egzaminu końcowego, musisz wypełnić niezaliczone minitesty".




Pozdrawiam



Szanowna Pani,


przepraszam za problemy - już ma Pani dostęp do zgłoszenia.


Pozdrawiam serdecznie!

Ewa Hartman

postów: 2

Witam, 


Wciąż mam problem z rozwiązaniem minitestu nr 1, bo pytanie 2 jest nieaktywne. Próbowałam na różnych przeglądarkach i ani wielokrotne oglądanie filmu, ani restart sugerowany przez Państwa nie pomaga. 


Proszę o interwencję, zwłaszcza że wysłany do Państwa mail pozostał bez odpowiedzi. 

Dorota Misztal

postów: 4

Niestety, nadal nie mogę wypełnić minitestu 1, a chciałam opłacić egzamin. Ponownie proszę o pomoc. Pozdrawiam

Anna Żebrowska

postów: 47

Zapomniałam napisać, że próbowałam wypełnić minitest 1 na róznych komputerach, korzystając z różnych przeglądarek.


Pozdrawiam

Anna Żebrowska

postów: 47

Nic nie rozumiem. Nie mogę zapłacić za egzamin,na moim profilu mam informację: "Aby móc przystąpić do egzaminu końcowego, musisz wypełnić niezaliczone minitesty".


Pozdrawiam

Anna Nadrowska
Kursy internetowe z Operonem

postów: 2483

Szanowna Pani Anno,


sprawa jest rzeczywiście dziwna, bo na Pani koncie ten minitest figuruje jako zaliczony... Proszę to jeszcze sprawdzić na innej przeglądarce. Jeśli błąd nadal się pojawia, sprawdzą to nasi programiści. Na pewno uda nam się rozwiązać ten problem.


Pozdrawiam serdecznie i czekam na informację zwrotną.

Anna Żebrowska

postów: 47

Z przykrością pragnę poinformować, że nadal nie mogę wypełnić minitestu 1 w kursie "Wszystko zgodnie z prawem". Problem zgłaszałam już kilka razy od początku trwania kursu. Bardzo mi przykro, że nie zostało to rozwiązane. Ukończyłam na tej platformie już wiele kursów od początku jej istnienie i pierwszy raz mam taki problem i brak odpowiedniej pomocy z Państwa strony. Mimo wszystko mam nadzieję na pozytywny finał

Dorota Misztal

postów: 4

Wypełniłam 3 minitest z kursu "Wszystko zgodnie z prawem". Za tydzień chciałabym przystąpić do egzaminu. Niestety, nadal mam problem z minitestem1, pytanie 2. Nie mogę zaznaczyć odpowiedzi. Bardzo proszę wreszcie coś z tym zrobić. Ukończyłam już wiele kursów u Państwa i nigdy nie było problemu, a teraz taka przykra sytuacja

Zmodyfikowany: Niedziela, 26 Czerwiec 2016 20:47:57 - Dorota Misztal

Anna Nadrowska
Kursy internetowe z Operonem

postów: 2483

Szanowna Pani,


moduł pierwszy już został na Pani koncie oznaczony jako "zaliczony".


Pozdrawiam serdecznie!

Anna Żebrowska

postów: 47

Już kilka razy zgłaszałam problem z pytaniem 2 w miniteście 1 kursu "Wszystko zgodnie z prawem". (Nie ja jedna).  Niestety nadal nie mogę zaznaczyć odpowiedzi. To już jest niepoważne z Państwa strony. Oczekuję skutecznej interwencji.

Anna Nadrowska
Kursy internetowe z Operonem

postów: 2483

Szanowna Pani,


minitest nie jest zablokowany - można go rozwiązać w każdej chwili.


Pozdrawiam serdecznie!


 

Anna Nikiel

postów: 1

Bardzo proszę o odblokowanie pytania 2. Z góry dziękuję.


A. Nikiel

Anna Nadrowska
Kursy internetowe z Operonem

postów: 2483


Szanowni Państwo, obejrzałam film CAŁY!!! 4 razy, na 3 przeglądarkach i 2 różnych komputerach. Niestety nadal nie mogę zaznaczyć odp. na pyt.2 w module 1. Widzę, że nie tylko ja mam z tym problem. A Państwo NIC z tym nie robią!!!!!!!!




Czy naprawdę nie można usunąć tego filmu, dać do niego tylko link i pozostawić samo pytanie???? Czy to taki problem????




Rozumiem, że zbliżają się wakacje, ale trochę szacunku proszę kursantów. Szanujcie Państwo nasz czas!!!



Szanowna Pani,


wszystkim kursantom, którzy zgłaszali nam ten problem, minitest już działa bez problemów (błąd był związany z ustawieniami przeglądarek). Jeszcze dziś skontaktujemy się z Panią w tej sprawie i postaramy się jak najszybciej ustalić, dlaczego na Pani koncie test nie wyświetla się poprawnie.


Z wyrazami szacunku,


Anna Nadrowska


 

Aby uczestniczyć w dyskusjach na forum należy być zalogowanym. Możesz się zalogować tutaj.