Kurs ma za zadanie przybliżyć nauczycielom mechanizmy czytania ze zrozumieniem i uczenia się uczniów z dysleksją (i nie tylko). Szkolenie dotyczyć będzie skutków wykonywania przez ucznia zadań „Ortograffiti”, charakteru poleceń i tekstu głównego w...
Procenty, pierwiastki, statystyka, twierdzenie Pitagorasa i kłopotliwe zadania na dowodzenie nie pozwalają Ci w nocy zmrużyć oka? Ten kurs pomoże Ci w zdiagnozowaniu najważniejszych potrzeb i trudności Twoich uczniów.
Kurs ma za zadanie przybliżyć nauczycielom metodologię Design Thinking i dać im narzędzia do korzystania z niej w zmianie przestrzeni szkoły integracji zajęć, na godzinie wychowawczej czy w planowaniu własnych zajęć. W module 2 i 3 zachęcamy do pr...
Celem kursu jest wyposażenie nauczycieli i specjalistów terapii pedagogicznej w wiedzę i umiejętności niezbędne do prowadzenia zajęć Metodą Ortograffiti z uczniami w klasach IV–VIII szkoły podstawowej.
Wyjątkowa propozycja dla nauczycieli, którym zależy na skutecznym motywowaniu uczniów do nauki, a także dla tych, którzy szukają nowatorskich i sprawdzonych metod na podwyższanie jakości nauczania. Pracuj ciekawie, bo edukacja naprawdę może być za...
Celem kursu jest pokazanie jak do codzienności szkolnej wprowadzić element świadomej pracy na i z relacjami. Osadzenie ich w praktyce szkolnej i wdrożenie w konkretnych działaniach.
Bajkoterapia to naturalna odpowiedź na potrzeby dzieci i młodzieży. Dzięki mocy słów oraz historii zawartych w bajkach możemy wywoływać pewne emocje, eliminować niepożądane zachowania i zapewniać wsparcie.
Dzięki temu szkoleniu Kursanci będą mogli pogłębić problematykę omówioną na kursie "Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu (I STOPIEŃ)" w aspekcie praktycznym. Dowiedzą się, jak zastosować zgromadzoną wiedzę o funkcjonowaniu człowieka, zwłaszcza w...
Celem kursu jest przybliżenie uczestnikom idei myślenia wizualnego. Kolejne moduły przedstawiają narzędzia, dzięki którym kursanci mogą się przekonać, że każdy potrafi rysować.
Neuroedukacja to rewolucja w nauczaniu. Chociaż jeszcze nie odkryliśmy wszystkiego o tym, jak działa mózg – wiemy już wystarczająco dużo, aby formułować nowe postulaty na rzecz edukacji uzasadnionej neurologicznie – edukacji na miarę XXI wieku.
Ideą szkolenia jest dostarczenie wiedzy wspierającej rozwój indywidualny nauczycieli oraz wskazówek niezbędnych do skutecznego wspierania rozwoju uczniów. Wykłady prowadzone będą według spójnej koncepcji logodydaktyki Iwony Majewskiej-Opiełki.