Nasze kursy
- Animator Ortograffiti
- Trener Metody Ortograffiti
- Trener czytelnictwa
- Specjalista neuroedukator
- Specjalista ds. oceniania kształtującego
- Specjalista coach
- Specjalista ds. motywowania uczniów
- Specjalista ds. współpracy z rodzicami
- Specjalista ds. pomocy psychologiczno-pedagogicznej
- Specjalista ds. innowacji
- Specjalista ds. metodyki nauczania
- Nauczyciel z pasją
- Nauczyciel z kompetencjami XXI wieku
Blogowanie krok po kroku. Jak tworzyć własną markę w internecie
Uczestnicy kursu dowiedzą się, dlaczego warto dzielić się swoimi pomysłami oraz jak to zrobić, by dotrzeć do szerszego grona odbiorców.
O kryzysie, reakcjach kryzysowych i profilaktyce załamań psychicznych dzieci, młodzieży i dorosłych w czasie pandemii
Kurs ma na celu wzmocnienie kompetencji nauczycieli w działaniach wychowawczo-dydaktycznych realizowanych w sytuacji kryzysu epidemiologicznego.
Ile jest relacji w relacji w szkole?
Celem kursu jest pokazanie jak do codzienności szkolnej wprowadzić element świadomej pracy na i z relacjami. Osadzenie ich w praktyce szkolnej i wdrożenie w konkretnych działaniach.
Nauczanie zdalne - wartościowe wsparcie czy konieczność?
Podczas tego kursu dowiesz się, jak zacząć i stać się cyfrowym tubylcem, który „rozkminia każdą apkę”. Jeżeli jesteś gotowy na jazdę bez trzymanki i marzysz, żeby dzięki Twoim nowym umiejętnościom uczniom opadła szczęka, wybrałeś idealnie.
Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu II STOPIEŃ
Dzięki temu szkoleniu Kursanci będą mogli pogłębić problematykę omówioną na kursie "Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu (I STOPIEŃ)" w aspekcie praktycznym. Dowiedzą się, jak zastosować zgromadzoną wiedzę o funkcjonowaniu człowieka, zwłaszcza w...
Myśli dobrze narysowane. Zastosowanie myślenia wizualnego w procesie nauczania
Celem kursu jest przybliżenie uczestnikom idei myślenia wizualnego. Kolejne moduły przedstawiają narzędzia, dzięki którym kursanci mogą się przekonać, że każdy potrafi rysować.
Animator Ortograffiti. Nowe standardy pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole (I STOPIEŃ)
Szukasz wciąż nowych rozwiązań. Uciekasz od rutyny. Chcesz dzielić się swoimi umiejętnościami i czerpać z doświadczenia innych. Uczniowie są dla Ciebie wyzwaniem i inspiracją zarazem. Mamy coś dla Ciebie.
Wiem, co chcę osiągnąć – lepsze efekty pracy szkoły dzięki ewaluacji wewnętrznej
Kurs przeznaczony jest dla nauczycieli – członków zespołów ewaluacyjnych w szkołach oraz wszystkich osób zainteresowanych ewaluacją.
Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu I STOPIEŃ
Neuroedukacja to rewolucja w nauczaniu. Chociaż jeszcze nie odkryliśmy wszystkiego o tym, jak działa mózg – wiemy już wystarczająco dużo, aby formułować nowe postulaty na rzecz edukacji uzasadnionej neurologicznie – edukacji na miarę XXI wieku.
Logodydaktyka w szkole – innowacyjna koncepcja wychowania i kształcenia
Ideą szkolenia jest dostarczenie wiedzy wspierającej rozwój indywidualny nauczycieli oraz wskazówek niezbędnych do skutecznego wspierania rozwoju uczniów. Wykłady prowadzone będą według spójnej koncepcji logodydaktyki Iwony Majewskiej-Opiełki.
Wyzwanie w klasie – nie taka prosta praca z uczniem zdolnym
Celem szkolenia będzie udzielenie odpowiedzi na pytania, co to są zdolności i talenty; kim jest uczeń zdolny; jak organizować proces uczenia się oraz nauczania, aby zdolni mogli się rozwijać; skąd czerpać inspiracje w rozwiązaniach systemowych w p...
Czy ocenianie może być OK? Ocenianie kształtujące w szkole podstawowej w praktycznych zastosowaniach
Dlaczego warto pogłębiać wiedzę na temat uczenia się i oceniania? Po pierwsze – aby z uczenia się uczynić przyjemność, a nie obowiązek. Po drugie – aby motywować uczniów do nauki i pomóc im odnosić sukcesy edukacyjne! A po trzecie – żeby móc spełn...