Zaloguj się

Menu

Kursy internetowe

Smartfon w rękach ucznia i nauczyciela

Moduł 3. Odwróćmy klasę i zróbmy coś z tą tablicą interaktywną!

Temat: Moduł 3. Zadanie 1.

Autor Wiadomość
Anna Jerzakowska

postów: 648

Spróbujcie odpowiedzieć sobie na pytanie, a następnie podzielić się swoimi refleksjami na
forum, do czego może się Wam przydać tablica interaktywna. W tym celu możecie się posłużyć
arkuszem do burzy mózgów metodą 635. Arkusz wraz z przykładowym wypełnieniem
znajdą Państwo w formie załączników.
Justyna Bober

postów: 138


Można ją wykorzystać w różny sposób, np. oglądać filmy z youtube, spiewac piosenki, robic zadania, grać w kahoot itp, ogladac prezentacje, ...



Dokładnie tak. Ciekawe możliwości daje korzystanie z Classroom screen. 

Aleksandra Jankowska-Mironiuk

postów: 8

Można ją wykorzystać w różny sposób, np. oglądać filmy z youtube, spiewac piosenki, robic zadania, grać w kahoot itp, ogladac prezentacje, ...

Aleksandra Jankowska-Mironiuk

postów: 8

Można ją wykorzystać w różny sposób, np. oglądać filmy z youtube, spiewac piosenki, robic zadania, grać w kahoot itp, ogladac prezentacje, ...

Justyna Bober

postów: 138


Moduł 3, zada. 1




 




Tablica interaktywna to fajne narzedzie do nauki. Dzieci chetnie pracuja z tablica. W swojej pracy wykorzystuje tablice do filmów matematycznych, gier, aplikacji komputerowych, korzystam z e-podrecznika, scholaris, quizlet, program Matlandia, czasami rozwiazujemy wspołnie testy matematyczne, korzystam z learning apps.



To świetnie!


 

Justyna Bober

postów: 138


Tablica interaktywna pomaga uczniom w opanowaniu treści z lekcji,  rozwija  i bardzo uatrakcyjnia proces uczenia się. W naszej szkole wykorzystujemy ją do pokazuprezentacji multimedialnych, filmów, pisania, liczenia, programów matematycznych i rysowania.




 




 



Świetnie!


 

Justyna Bober

postów: 138


Tablicę wykorzystuję na swoich lekcjach w różny sposób. Tak jak poprzednicy do oglądania filmików na You Tube, prezentacji multimedialnych lub treści z e-podręcznika (multibooka). Wykorzystuję ją również do gier powtórzeniowych rozdział przed sprawdzianem. Ale nadal jestem ciekawa innych zastosowań i dlatego zapisałam się na ten kurs.



To mam nadzieję, że pojawiło się coś nowego!

Anna Bożęcka

postów: 3

Tablicę wykorzystuję na swoich lekcjach w różny sposób. Tak jak poprzednicy do oglądania filmików na You Tube, prezentacji multimedialnych lub treści z e-podręcznika (multibooka). Wykorzystuję ją również do gier powtórzeniowych rozdział przed sprawdzianem. Ale nadal jestem ciekawa innych zastosowań i dlatego zapisałam się na ten kurs.

Anna Bożęcka

postów: 3

Tablicę wykorzystuję na swoich lekcjach w różny sposób. Tak jak poprzednicy do oglądania filmików na You Tube, prezentacji multimedialnych lub treści z e-podręcznika (multibooka). Wykorzystuję ją również do gier powtórzeniowych rozdział przed sprawdzianem. Ale nadal jestem ciekawa innych zastosowań i dlatego zapisałam się na ten kurs.

Anna Bożęcka

postów: 3

Tablicę wykorzystuję na swoich lekcjach w różny sposób. Tak jak poprzednicy do oglądania filmików na You Tube, prezentacji multimedialnych lub treści z e-podręcznika (multibooka). Wykorzystuję ją również do gier powtórzeniowych rozdział przed sprawdzianem. Ale nadal jestem ciekawa innych zastosowań i dlatego zapisałam się na ten kurs.

Marzena Wartalska

postów: 17

Tablica interaktywna pomaga uczniom w opanowaniu treści z lekcji,  rozwija  i bardzo uatrakcyjnia proces uczenia się. W naszej szkole wykorzystujemy ją do pokazuprezentacji multimedialnych, filmów, pisania, liczenia, programów matematycznych i rysowania.


 


 

Tomasz Truszkowski

postów: 7

Przede wszystkim służy u mnie jako ekran, na którym wyswietlam treści z komputera. Czy to filmy z Youtube, czy Kahoot, czy też aplikacje do demonstrowania zjawisk fizycznych. Po przeczytaniu modułu 3-ciego, zaciekawił mnie Flipgrid, będę musiał spróbować go zastosować. No i Khan - znałem to wcześniej, ale stosowałem głównie jako inspiracji do tłumaczenia zagadnień na lekcji.

Jolanta Wójcik

postów: 16

Moduł 3, zada. 1


 


Tablica interaktywna to fajne narzedzie do nauki. Dzieci chetnie pracuja z tablica. W swojej pracy wykorzystuje tablice do filmów matematycznych, gier, aplikacji komputerowych, korzystam z e-podrecznika, scholaris, quizlet, program Matlandia, czasami rozwiazujemy wspołnie testy matematyczne, korzystam z learning apps.

Justyna Bober

postów: 138


Tablica interaktywna jest narzędzie, które może świetnie z nudnej lekcji przekształcić w ciekawą lekcję w formie zabawy. Na każdej lekcji wykorzystuję jej możliwość. Granie w gry interantywne, pisanie po niej czy wykonywanie zadanień przy jej pomocy nie tylko pomaga uczniom w opanowaniu treści z lekcji ale również poprzez zabawę rozwija  i uatrakcyjnia proces uczenia się. 



Oby tak było wszędzie!

Irena Styrczewska

postów: 15

Tablica interaktywna jest narzędzie, które może świetnie z nudnej lekcji przekształcić w ciekawą lekcję w formie zabawy. Na każdej lekcji wykorzystuję jej możliwość. Granie w gry interantywne, pisanie po niej czy wykonywanie zadanień przy jej pomocy nie tylko pomaga uczniom w opanowaniu treści z lekcji ale również poprzez zabawę rozwija  i uatrakcyjnia proces uczenia się. 

Justyna Bober

postów: 138


Tablice interaktywne dzisiaj to nie jest już jakieś novum. Prawie w każdej szkole jedna się znajdzie. Ważne staje się zatem to, jak najlepiej ją wykorzystać.




Zgadzam się z tym co było napisane w module, że wykorzystujemy ją do pokazu prezentacji multimedialnych, filmów, pisania, liczenia czy rysowania oraz wykorzystania multibooków. Ja też w taki sposób ją wykorzystuję. Poza tymi typowymi przykładami wykorzystania tablicy, trzeba się zastanowić jak ją „właściwie” wmontować w lekcję. Po namyśle i wewnętrznej burzy mózgów stwierdzam, że po zapoznaniu się z treściami modułu warto wykorzystać różnorodne aplikacje multimedialne, które uatrakcyjnią proces uczenia się uczniów, a tym samym tablica stanie narzędziem wykorzystanym we właściwy sposób.



Mam nadzieję, że właśnie tak będzie.

Tomasz Majchrzak

postów: 47

Tablice interaktywne dzisiaj to nie jest już jakieś novum. Prawie w każdej szkole jedna się znajdzie. Ważne staje się zatem to, jak najlepiej ją wykorzystać.


Zgadzam się z tym co było napisane w module, że wykorzystujemy ją do pokazu prezentacji multimedialnych, filmów, pisania, liczenia czy rysowania oraz wykorzystania multibooków. Ja też w taki sposób ją wykorzystuję. Poza tymi typowymi przykładami wykorzystania tablicy, trzeba się zastanowić jak ją „właściwie” wmontować w lekcję. Po namyśle i wewnętrznej burzy mózgów stwierdzam, że po zapoznaniu się z treściami modułu warto wykorzystać różnorodne aplikacje multimedialne, które uatrakcyjnią proces uczenia się uczniów, a tym samym tablica stanie narzędziem wykorzystanym we właściwy sposób.

Aby uczestniczyć w dyskusjach na forum należy być zalogowanym. Możesz się zalogować tutaj.