Zaloguj się

Menu

Kursy internetowe

Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu (II stopień) <non stop>

Moduł 2. Różne oblicza bezpieczeństwa w szkole

Temat: Moduł 2. Zadanie 2.

Autor Wiadomość
Angelika Kinowska
Kursy internetowe z Operonem

postów: 521

Przypomnij sobie sytuację, kiedy zaistniały okoliczności, w których przestało ci się chcieć uczyć (wysilać, lepiej rozumieć coś lub kogoś), bo twoje wysiłki zostały storpedowane pomniejszającą informacją zwrotną, mającą postać sformułowań typu: „to do niczego, jesteś beznadziejna, nic nie rozumiesz, jak zwykle to popsułeś, to jest źle zrobione...”. Podparte ironiczno-demaskatorskim, złośliwym tonem głosu oraz wyrazem dezaprobaty w mimice lub pantomimie (zwłaszcza lekceważące machnięcie dłońmi). Wyobraź sobie, że taka sytuacja ma miejsce publicznie, w otoczeniu grupy ludzi, na których akceptacji ci zależy. Jak byś się czuł/a w takiej sytuacji? Podziel się swoimi przemyśleniami na forum internetowym kursu.

Aby uczestniczyć w dyskusjach na forum należy być zalogowanym. Możesz się zalogować tutaj.