Zaloguj się

Menu

Kursy internetowe

Czy ocenianie może być OK? Ocenianie kształtujące w edukacji wczesnoszkolnej (non stop)

Moduł 3. Planowanie zajęć zgodnie z zasadami OK

Temat: Moduł 3. Zadanie 13.

Autor Wiadomość
Angelika Strzałkowska
Kursy internetowe z Operonem

postów: 529

W materiale źródłowym Narzędzie 3 Przewodnik po procesie planowania lekcji [w:] C.M. Moss, S.M. Rookhart, Cele uczenia się. Jak pomóc uczniom zrozumieć każdą lekcję, przeł. W. Gasperczyk, Warszawa 2014, s. 183–191 (dostępny w internecie: http://www.bc.ore.edu.pl/Content/683/cele-uczenia-sie.pdf Skrót adresu: http://goo.gl/LR4oZy), zaprezentowano bardzo dobre, lecz pracochłonne narzędzie służące do planowania zajęć. Wydaje się ono stosunkowo trudne do zastosowania w codziennej praktyce. Zastanów się, które z wymienionych w Narzędziu 3. kroków w procesie planowania zajęć należą do Twojego świadomego, rutynowego działania, które stosujesz/wykorzystujesz intuicyjnie, a które wynikają samoistnie ze stosowanej przez Ciebie obudowy dydaktycznej. A może są też takie, których nie uwzględniasz? Zastanów się, o których krokach/etapach z planowania zajęć zawartych w Narzędziu 3. warto pamiętać i wykorzystywać je w swojej pracy.

Aby uczestniczyć w dyskusjach na forum należy być zalogowanym. Możesz się zalogować tutaj.