Zaloguj się

Menu

Kursy internetowe

Forum Forum Akademii Ortograffiti

Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem

Temat: Brak pytań egzaminacyjnych

Autor Wiadomość
Katarzyna Ślefarska

postów: 2

Dobry wieczór,


Zgodnie z procedurą po opłaceniu kursu kliknęłam wypełnij test. Program przeszedł na stronę egzaminu, czas leci a pytań brak. Mam wysłać pusty test?


Sytuacja nie jest śmieszna pionieważ bardze zależy mi na dacie wypełnienia testu do 08.04.2018.


Już robiłam u Państwa egzaminy i nigdy taka sytuacja się nie zdarzyła.


W załączeniu plik zrzutki ekranu jako dowód.


 


Załączone zdjęcie:

qqq

Załączony plik:

Jagienka Pieprzowska
Kursy internetowe z Operonem

postów: 564

Szanowni Państwo, 


przepraszamy za czasowe utrudnienia. Problem został definitywnie zlikwidowany. Ze względu na wyjątkowe okoliczności, przygotowaliśmy dla Państwa dodatkową sesję wyznaczoną na dzisiejszy wieczór w godzinach 18.00-20.00. Oczywiście, dostępne są również pozostałe terminy regulaminowych sesji wynikających z harmonogramu.


Życzę powodzenia i uzyskania satysfakcjonujących wyników. W razie dodatkowych pytań zapraszam do bezpośredniego kontaktu.


Z wyrazami szacunku 


Jagienka Pieprzowska. 


 

Anita Traczyk

postów: 1

Dzień dobry! U mnie sytuacja jak wyżej. Brak pytań, a czas płynie. Co należy zrobić w tej sytuacji? Kurs - Wiem, co chcę osiągnąć - lepsze efekty pracy szkołydzięki ewaluacji wewnętrznej.

Krystyna Molińska

postów: 7

Witam, mam taką samą sytuację!Próbowałam bezskutecznie.Daruję sobie zrzut ekranu, skoro już poszły.


Mam nadzieję, że to się szybko wyjaśni.Czekam na informacje.


 

Małgorzata Maciejewska-Świeży

postów: 3

Witam, miałam dokładnie taką samą sytuację, chciałam przystąpić dzisiaj do egzaminu, niestety nie udało się, z powodu błędu na stronie. Egzamin opłaciłam i wysłałam zgłoszenie. W momencie gdy wcisnęłam zakładkę Przystąp do egzaminu, egzamin uruchomił się, czas zaczął się odliczać, natomiast nie było żadnych pytań. Wylogowałam się i zalogowałam ponownie, efekt był taki sam, czas leciał, ale pytań nie było. Skorzystałam również z innej przeglądarki, ale nic to nie pomogło. W moim oduczuciu jest to błąd z państwa strony. Co w takiej sytuacji mam zrobić? Na dowód wysyłam zrobione zdjęcie ekranu. 

Katarzyna Ślefarska

postów: 2

czas minął - wynik 0/20, niestety nie da się przejrzeć odpowiedzi bo jest ich brak.

Aby uczestniczyć w dyskusjach na forum należy być zalogowanym. Możesz się zalogować tutaj.