Zaloguj się

Menu

Kursy internetowe

Metody aktywizujące na lekcjach matematyki w klasach IV–VIII w przygotowaniach do egzaminu ósmoklasisty

Moduł 1. Metody aktywizujące – czy warto podjąć wyzwanie?

Temat: Moduł 1. Zadanie 3.

Autor Wiadomość
Beata Stefanowicz

postów: 3

Moim uczniom trudnosci sprawiają działania na liczbach całkowitych, mają problemy ze znakami.

Marzena Wartalska

postów: 17

Problmy z geometrią przestrzenną - brak wyobraźni 

Marzena Wartalska

postów: 17

Problmy z geometrią przestrzenną - brak wyobraźni 

Angela Łakomy

postów: 8

Geometria przestrzenna jest dla uczniów trudna, nie mają dobrej wyobraźni.

Iwona Kowal

postów: 8

Moi uczniowie, szczególnie w młodszych klasach, mają problemy z geometrią. Pojęcie niwskończoności, zbioru punktów, że trzeba sobie wyobrazić a nie dotknąć, zmierzyć... 

Małgorzata Suwald

postów: 2

Od kiedy w klasach I-III sp nie ma ułamków, a w klasie IV jest mało lekcji. Ciężko jest z działanianmi na ułamkach. 

Beata Świetlik

postów: 31

Oj, dużo tego. Geometria przestrzenna jak również geometria na płaszczyźnie (uczniowie nie potrafią prawidłowo trzymać w dłoni cyrkiel itp!), ułamki zwykłe, kolejność wykonywania działań no i prawidłowy zapis działań (a nie liczenie cześci wyrazenia arytmetycznego w jednym ciągu).

Barbara Samiczak

postów: 9

Moim uczniom najwieksze trudnosci sprswia geometria, bo czesto nie jest dla dzieci realna, namacalna. Musza wiele rzeczy sobie wyobrazac,a tu jest problem. Ponadto spore problemy sa z dzialaniami na ulamkach oraz w przeskoku w kl 7 na uogolnianie myslenia,korzystanie z niewiadomych zamiast liczb.

Marzena Ziemann

postów: 11

Moim uczniom najwiecej trudnosci sprawiaja działania na ulamkach zwykłych.

Alicja Gawrońska

postów: 11

Moim uczniom tudności sprawiają zadania wymagające wyobraźni przestrzennej.

Elżbieta Wojtkowiak

postów: 7

Niestety wielu uczniów ma problemy z geometrią, gdyż nie mają wyobraźni, zwłaszcza przestrzennej

Zmodyfikowany: Środa, 25 Kwiecień 2018 22:02:26 - Elżbieta Wojtkowiak

Ewa Borkowska

postów: 4

Częstym problemem jest obliczanie ułamka danej liczby. Jak robimy na konkretach to jest ok, jak tylko przechodzą do polecenia typu: "Oblicz 2/3 liczby 15" - nagle nie wiedzą o co chodzi. Dlaczego tak się dzieje, nie wiem!

Agnieszka Kraska

postów: 4

Największą trudność sprawiają moim uczniom zadania dotyczące obliczania prędkości, drogi i czasu.

Aby uczestniczyć w dyskusjach na forum należy być zalogowanym. Możesz się zalogować tutaj.